Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/523
Title: МЕХАНІЗМ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТАМИ СЕКЦІЙ З ВИДІВ СПОРТУ
Other Titles: МЕХАНИЗМ ОБЪЕКТИВНОЙ ОЦЕНКИ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ВЫБОРА СТУДЕНТАМИ СЕКЦИЙ ПО ВИДАМ СПОРТА
MECHANISMS TO ASSESS INDIVIDUAL STUDENT CHOICE OF SPORTS SECTIONS
Authors: Цимбалюк, Ж. О.
Коник, Л. В.
Тихонова, В. А.
Цымбалюк, Ж. А.
Коник, Л. В.
Тихонова, В. А.
Tsymbaliuk, Zh. O.
Konik, L. V.
Tikhonova, V. A.
Keywords: студенти
пріоритети мотиваційного вибору
секція
ієрархічна модель
студенты
приоритеты мотивационного выбора
секция
иерархическая модель
students
priorities motivational choice
section
hierarchical model
Issue Date: 28-Apr-2016
Publisher: ТОВ "ОВС"
Citation: Цимбалюк Ж. О. Механізм об’єктивної оцінки індивідуального вибору студентами секцій з видів спорту / Ж. О. Цимбалюк, Л. В. Коник, В. А. Тихонова // Актуальні проблеми фізкультурної освіти : матеріали XІ електрон. наук. конф. (м. Харків, 28–29 квіт. 2016 р.) / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. ‒ Харків : ОВС, 2016. ‒ С. 67‒69.
Abstract: В ході факторного аналізу анкет студентів-першокурсників набору 2015 року виявлено різноманітні мотиваційні варіанти вибору, виявлено домінуючи мотиви прийняття рішення щодо індивідуального вибору студентами секцій з видів спорту. Використання методу аналізу ієрархії дозволяє об'єктивно обробити суб'єктивні переваги студентів (які не мають досвіду із занять спортом) при виборі навчальної секції за обраним видом спорту. В ходе факторного анализа анкет студентов-первокурсников набора 2015 выявлены различные мотивационные варианты выбора, обнаружено доминирующие мотивы принятия решения по индивидуальному выбору студентами секций по видам спорта. Использование метода анализа иерархии позволяет объективно обработать субъективные предпочтения студентов (которые не имеют опыта занятий спортом) при выборе учебной секции по выбранному виду спорта. During factor analysis of questionnaires set of first-year students in 2015 revealed various motivational choices found dominating motives decision on the individual choice of the students of the sports section. Using analysis hierarchy process can objectively subjective preferences of students (who do not have experience with sports) at the choice of the section of the chosen sport.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/523
Appears in Collections:Кафедра фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цимбалюк Ж. О., Коник Л. В., Тихонова В. А..doc36 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.