Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5228
Title: Розвиток фонетичної усвідомленості на першому році вивчення китайської мови як другої іноземної
Other Titles: Развитие фонетической осознанности на первом году изучения китайского языка как второго иностранного
Development of phonetic awareness in the first year of studying chinese as a second foreign language
Authors: Ільченко, А. Р.
Ильченко, А. Р.
Ilchenko, A.
Keywords: фонетична усвідомленість
вивчення китайської мови
студентські роботи
фонетическая осознанность
изучение китайского языка
студенческие работы
phonetic awareness
learning chinese
student work
Issue Date: 19-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Ільченко А. Р. Розвиток фонетичної усвідомленості на першому році вивчення китайської мови як другої іноземної / А. Р. Ільченко // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 19 берез. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська]. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 85–87.
Abstract: У статті проаналізовано сутність та складові поняття фонетичної усвідомленості, а також шляхи її розвитку. Вона відіграє дуже важливу роль в оволодінні мовою, а правильно підібрані вправи та стратегії навчання позитивно впливають на формування інших предметних компетентностей та відповідних навичок уже з першого року вивчення китайської мови як другої іноземної. В статье проанализированы сущность и составляющие понятия фонетической осознанности, а также пути ее развития. Она играет очень важную роль в овладении языком, а правильно подобранные упражнения и стратегии обучения положительно влияют на формирование других предметных компетенций и соответствующих навыков уже с первого года изучения китайского языка как второго иностранного. This article analyzes the essence and components of the concept of phonetic awareness, as well as the ways of its development. It plays a very important role in language acquisition, and properly chosen exercises and teaching strategies have a positive impact on the formation of other subject competences and related skills from the very first year of learning Chinese as a second foreign language.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5228
Appears in Collections:Кафедра східних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.