Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5209
Title: АНАЛІЗ ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ У СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ЗАКЛАДАХ
Other Titles: АНАЛИЗ ОПЫТА ПРОФИЛАКТИКИ ДЕЗАДАПТАЦИИ ДОШКОЛЬНИКОВ В СПЕЦИАЛИЗИРОВАННЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ
ANALYSIS OF EXPERIENCE OF PREVENTION PREVENTION PREVENTION OF PRESCHOOLERS IN SPECIALIZED INSTITUTIONS
Authors: Попова, В. В.
Popova, V.
Keywords: профілактика дезадаптації
дошкільники
спеціалізовані заклади
магістерські роботи
профилактика дезадаптаций
дошкольники
специализированные учреждения
магистерские работы
prevention of maladaptation
preschoolers
specialized institutions
master's work
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Попова В. В. Аналіз досвіду профілактики дезадаптації дошкільників у спеціалізованих закладах / В. В. Попова // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 117–118.
Abstract: У статті розглянуто ідеї науковців, які були теоретично обґрунтовано та розроблена комплексна програма соціально-педагогічної діяльності з профілактики дезадаптації дошкільників у спеціалізованих закладах, в яких передбачено такі форми та методи роботи як: тренінги з формування у фахівців соціальної галузі знань, щодо розвитку соціальних компетенцій дитини дошкільного віку, профілактичні бесіди, ігри, тематичні заходи; робота психолога, соціального працівника з оточенням дитини, – що спрямовано на профілактику дезадаптації дітей у спеціалізованих закладах. В статье рассмотрены идеи ученых, которые были теоретически обоснованы и разработана комплексная программа социально-педагогической деятельности по профилактике дезадаптации дошкольников в специализированных учреждениях, предусматривающей такие формы и методы работы как: тренинги по формированию у специалистов социальной сферы знаний, по развитию социальных компетенций ребенка дошкольного возраста, профилактические беседы, игры, тематические мероприятия; работа психолога, социального работника с окружением ребенка, – что направлено на профилактику дезадаптации детей в специализированных учреждениях. The article considers the ideas of scientists who were theoretically substantiated and developed a comprehensive program of socio-pedagogical activities to prevent maladaptation of preschoolers in specialized institutions, which provides such forms and methods of work as: training on the formation of social skills of children preschool age, preventive conversations, games, thematic activities; work of a psychologist, social worker with the child's environment - aimed at preventing maladaptation of children in specialized institutions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5209
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попова В.В. АНАЛІЗ ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ.pdf578.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.