Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5193
Title: АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Other Titles: АНАЛИЗ ОТЕЧЕСТВЕННОГО И ЗАРУБЕЖНОГО ОПЫТА ПРОФИЛАКТИКИ ДЕВИАНТНОГО ПОВЕДЕНИЯ ПОДРОСТКОВ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
ANALYSIS OF DOMESTIC AND FOREIGN EXPERIENCE OF PREVENTION OF DEVIANT BEHAVIOR OF ADOLESCENTS IN GENERAL SECONDARY INSTITUTIONS EDUCATION
Authors: Літвиненко, Ю. С.
Литвиненко, Ю. С.
Litvynenko, Yu.
Keywords: девіантна поведінка підлітків
заклади загальної середньої освіти
магістерська робота
девиантное поведение подростков
учреждения общего среднего образования
магистерская работа
deviant behavior of adolescents
general secondary education institutions
master's work
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Літвиненко Ю. С. Аналіз вітчизняного та закордонного досвіду профілактики девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти / Ю. С. Літвиненко // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 116–117.
Abstract: У статті розглянуто аналіз вітчизняного та закордонного досвіду профілактики девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. На основі аналізу та узагальнення вітчизняного та закордонного досвіду було розроблено комплексну програму соціально-педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти, яка передбачає роботу за такими напрямами: надання допомоги неповнолітнім, які виявились у несприятливих умовах життя і виховання; проведення постійної діагностики і профілактичних заходів; надання психологічної допомоги та активне залучення неповнолітніх до шкільної / позашкільної діяльності; активна взаємодія з батьками. В статье рассмотрен анализ отечественного и зарубежного опыта профилактики девиантного поведения подростков в учреждениях общего среднего образования. На основе анализа и обобщения отечественного и зарубежного опыта была разработана комплексная программа социально-педагогической деятельности в учреждениях общего среднего образования, которая предусматривает работу по следующим направлениям: оказание помощи несовершеннолетним, которые оказались в неблагоприятных условиях жизни и воспитания; проведение постоянной диагностики и профилактических мероприятий; оказание психологической помощи и активное привлечение несовершеннолетних к школьной / внешкольной деятельности; активное взаимодействие с родителями. The article deals with the analysis of domestic and foreign experience in the prevention of deviant behaviour of adolescents in institutions of general secondary education. On the basis of analysis and generalization of domestic and foreign experience a complex program of social and pedagogical activity in institutions of general secondary education was developed, which includes the following activities: providing assistance to minors who find themselves in unfavorable living conditions and education; conducting constant diagnostics and preventive measures; providing psychological assistance and active involvement of minors in school/out-of-school activities; active interaction.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5193
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.