Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5146
Title: Підготовка майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти
Other Titles: Подготовка будущих социальных работников к коррекции девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования
Preparation of Future Social Workers for Correction of Deviant Behavior of Adolescents in the Institution of General Secondary Education
Authors: Герасименко, А. Ю.
Gerasimenko, A.
Keywords: девіантна поведінка підлітків
соціальний працівник
соціально-педагогічна корекція
професійна підготовка
заклади загальної середньої освіти
магістерські роботи
девиантное поведение подростков
социальный работник
социально-педагогическая коррекция
профессиональная подготовка
учреждения общего среднего образования
магистерские работы
deviant behavior
social worker
social and pedagogical correction
professional readiness
institutions of the general secondary education
master's work
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Герасименко А. Ю. Підготовка майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти / А. Ю. Герасименко // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 50–57.
Abstract: У статті дано визначення поняття "підлітковий вік", як складний період в розвитку особистості; виявлені різні підходи до визначення поняття "девіантна поведінка підлітка", як така, що порушує моральні та правові норми суспільства; розкрито соціальну корекцію як один із важливих напрямів соціальної роботи з подолання девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти; дано авторське визначення поняття "професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з корекції девіантної поведінки підлітків"; виділено компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти: когнітивний, мотиваційно-особистісний та діяльнісний; розроблено та експериментально перевірено комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти, до складу якого входять лекційні, семінарські та виховні заняття, що сприяють засвоєнню здобувачами основних теоретичних положень та практичних умінь. В статье дано определение понятия "подростковый возраст", как сложный период в развитии личности; выявлены различные подходы к определению понятия "девиантное поведение подростка", как нарушающее моральные и правовые нормы общества; раскрыто социальную коррекцию как одно из важных направлений социальной работы по преодолению девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования; дано авторское определение понятия "профессиональная подготовка будущих социальных работников к работе по коррекции девиантного поведения подростков"; выделены компоненты готовности будущих социальных работников к коррекции девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования: когнитивный, мотивационно-личностный и деятельностный; разработан и экспериментально проверен комплекс средств подготовки будущих социальных работников к коррекции девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования, в состав которого входят лекционные, семинарские и воспитательные занятия, способствующие усвоению соискателями основных теоретических положений и практических умений. In article definition of the concept "teenage age" as the difficult period in development of the personality is given; various approaches to definition of the concept "deviant behavior of the teenager" as breaking moral and precepts of law of society are revealed; it is opened social correction as one of the important directions of social work on overcoming deviant behavior of teenagers in establishment of the general secondary education; author᾽s definition of the concept "vocational training of future social workers to work on correction of deviant behavior of teenagers" is given; it is allocated components of readiness of future social workers for correction of deviant behavior of teenagers in establishment of the general secondary education: cognitive, motivational and personal and activity; the complex of means of training of future social workers for correction of deviant behavior of teenagers in establishment of the general secondary education which part the lecture, seminar and practical training promoting assimilation by students of the basic theoretical provisions and practical abilities is is developed and experimentally checked.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5146
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Герасименко А.Ю. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ.pdf690.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.