Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5141
Title: Діагностика рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти
Other Titles: Диагностика уровня готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию старших дошкольников в учреждениях дошкольного образования
Diagnostics of the level of Readiness of Future Social Pedagogues to Social and Pedagogical Activities for Social Education of Senior Preschoolers in Kindergarten
Authors: Авдашкова, А. І.
Авдашкова, А. И.
Avdashkova, A.
Keywords: соціально-педагогічна діяльність
рівень готовності
соціальний педагог
соціальне виховання
професійна підготовка
магістерські роботи
социально-педагогическая деятельность
уровень готовности
социальный педагог
социальное воспитание
профессиональная подготовка
магистерские работы
socio-pedagogical activities
level of readiness
social pedagogue
social education
professional training
master's work
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Авдашкова А. І. Діагностика рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти / А. І. Авдашкова // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 29–32.
Abstract: У статті висвітлено результати діагностичного дослідження рівня готовності майбутнього соціального педагога до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти; уточнено критерії діагностики рівня готовності майбутнього соціального педагога; підібрано діагностичний інструментарій для визначення рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання дітей старшого дошкільного віку у закладах дошкільної освіти. В статье отражены результаты диагностического исследования уровня готовности будущего социального педагога к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию старших дошкольников в учреждениях дошкольного образования; уточнены критерии диагностики уровня готовности будущего социального педагога; подобран диагностический инструментарий для определения уровня готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию детей старшего дошкольного возраста в учреждениях дошкольного образования. The article highlights the results of the diagnostic study of the level of readiness of the future social pedagogue for socio-pedagogical activities on the social education of senior preschoolers in preschool education; the criteria for diagnosing the level of readiness of the future social pedagogue have been clarified; diagnostic tools for determining the level of readiness of the future social pedagogue for socio-pedagogical activities on the social education of older preschool children in kindergarten.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5141
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авдашкова А.І. ДІАГНОСТИКА РІВНЯ.pdf689.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.