Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДейниченко, Г. В.-
dc.contributor.authorДейніченко, Т. І.-
dc.contributor.authorДейниченко, Г. В.-
dc.contributor.authorДейниченко, Т. И.-
dc.contributor.authorDeinichenko, G.-
dc.contributor.authorDeinichenko, Т.-
dc.date.accessioned2021-05-24T06:11:10Z-
dc.date.available2021-05-24T06:11:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДейниченко Г. В. Проєктна діяльність як основа підвищення професійної компетентності вчителя математики / Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 389–394.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7912-56-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5056-
dc.description.abstractСпеціальна підготовка вчителя математики є важливим чинником успішності оволодіння учнями проєктною діяльністю, яка потребує застосування специфічних психологічних механізмів, методичних прийомів її організації. Специальная подготовка учителя математики является важным фактором успешности овладения учениками проектных деятельностью, которая требует применения специфических психологических механизмов, методических приемов ее организации. Special training of a mathematics teacher is an important factor in the success of students' mastery of project activities, which requires the use of specific psychological mechanisms, methodological techniques of its organization.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherІнститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectпідвищення професійної компетентностіuk_UA.UTF-8
dc.subjectвчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectматематикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпроектная деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectповышение профессиональной компетентностиuk_UA.UTF-8
dc.subjectучителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectматематикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectproject activityuk_UA.UTF-8
dc.subjectincrease of professional competenceuk_UA.UTF-8
dc.subjectteachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectmathematicsuk_UA.UTF-8
dc.titleПроєктна діяльність як основа підвищення професійної компетентності вчителя математикиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeПроектная деятельность как основа повышения профессиональной компетентности учителя математикиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeProject activity as a basis for increasing the professional competence of a mathematics teacheruk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.