Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5056
Title: Проєктна діяльність як основа підвищення професійної компетентності вчителя математики
Other Titles: Проектная деятельность как основа повышения профессиональной компетентности учителя математики
Project activity as a basis for increasing the professional competence of a mathematics teacher
Authors: Дейниченко, Г. В.
Дейніченко, Т. І.
Дейниченко, Г. В.
Дейниченко, Т. И.
Deinichenko, G.
Deinichenko, Т.
Keywords: проєктна діяльність
підвищення професійної компетентності
вчителі
математика
проектная деятельность
повышение профессиональной компетентности
учителя
математика
project activity
increase of professional competence
teachers
mathematics
Issue Date: 2020
Publisher: Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди
Citation: Дейниченко Г. В. Проєктна діяльність як основа підвищення професійної компетентності вчителя математики / Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 389–394.
Abstract: Спеціальна підготовка вчителя математики є важливим чинником успішності оволодіння учнями проєктною діяльністю, яка потребує застосування специфічних психологічних механізмів, методичних прийомів її організації. Специальная подготовка учителя математики является важным фактором успешности овладения учениками проектных деятельностью, которая требует применения специфических психологических механизмов, методических приемов ее организации. Special training of a mathematics teacher is an important factor in the success of students' mastery of project activities, which requires the use of specific psychological mechanisms, methodological techniques of its organization.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5056
ISBN: 978-617-7912-56-8
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.