Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5025
Title: Формування освітніх потреб під час підготовки дорослих магістрантів – учителів математики
Other Titles: Формирование образовательных потребностей при подготовке взрослых магистрантов – учителей математики
Formation of educational needs in the preparation of adult undergraduates – teachers of mathematics
Authors: Водолаженко, О. В.
Водолаженко, А. В.
Vodolazhenko, А.
Keywords: освітні потреби
підготовка магістрів
шаблони поведінки
навчання дорослих
образовательные потребности
подготовка магистров
шаблоны поведения
обучение взрослых
educational needs
master's training
adult education
patterns of behavior
Issue Date: 2020
Publisher: Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди
Citation: Водолаженко О. В. Формування освітніх потреб під час підготовки дорослих магістрантів –учителів математики / О. В. Водолаженко // Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 378–384.
Abstract: Останнім часом суттєво збільшилася чисельність і змінився склад студентів, що вступають на заочну форму навчання в магістратуру по кафедрі математики Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Якщо раніше це були в основному люди традиційного студентського віку або трохи старше, то сьогодніце дорослі люди зі сформованими звичками, професійним досвідом тощо. В дослідженны доведено, що при навчанні дорослих студентів – учителів математики – провідне значення має принцип розвитку освітніх потреб (при почерговому використанні педагогічної та андрагогічної моделей). Інші принципи важливі, але їм належить допоміжна функція.В последнее время существенно увеличилась численность и изменился состав студентов, поступающих на заочную форму обучения в магистратуру по кафедре математики Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. Если раньше это были в основном люди традиционного студенческого возраста или чуть старше, то сегодня это взрослые люди со сложившимися привычками, профессиональным опытом и тому подобное. В исследовании доказано, что при обучении взрослых студентов - учителей математики - ведущее значение имеет принцип развития образовательных потребностей (при поочередном использовании педагогической и андрагогический моделей). Другие принципы важны, но им принадлежит вспомогательная функция. Recently, the number and the composition of students entering the correspondence form of study in the magistracy at the Department of Mathematics of the Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda has significantly increased and the composition has changed. If earlier they were mostly people of traditional student age or a little older, today they are adults with established habits, professional experience, and the like. The study proved that when teaching adult students (teachers mathematics) - the principle of the development of educational needs is of leading importance (With the alternate use of pedagogical and andragogical models). The other principles are important, but the helper function belongs to them.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5025
Appears in Collections:Кафедра математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Водолаженко О. В. Формування освітніх потреб.pdf541.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.