Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4965
Title: Методика викладання японської мови як дисципліна вільного вибору студентів
Other Titles: Методика преподавания японского языка как дисциплина свободного выбора студентов
Methods of teaching Japanese as a discipline of free choice of students
Authors: Локшина, Ю. Г.
Lokshyna, Yu.
Keywords: японська мова
методика викладання
ієрогліфи
практичні заняття
самостійна робота
японский язык
методика преподавания
иероглифы
практические занятия
самостоятельная работа
japanese language
teaching methods
hieroglyphs
practical training
individual work
Issue Date: 20-Mar-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Локшина Ю. Г. Методика викладання японської мови як дисципліна вільного вибору студентів / Ю. Г. Локшина // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. І Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 20 берез.2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська ]. – Харків : ХНПУ, 2020. – с. 48–50.
Abstract: Завданням статті є дослідити особливості сучасної методики викладання японської мови, а також виявити переваги та недоліки викладання цього предмету у якості дисципліни вільного вибору студентів. Задачей статьи является исследовать особенности современной методики преподавания японского языка, а также выявить преимущества и недостатки преподавания этого предмета в качестве дисциплины свободного выбора студентов. The aim of the article is to investigate the features of modern teaching methods of Japanese language, and also identify the advantages and disadvantages of teaching this subject as disciplines of free choice of students.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4965
Appears in Collections:Кафедра східних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.