Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4945
Title: ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАГІСТРА СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
Other Titles: К ПРОБЛЕМЕ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ПРОФЕСИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ МАГИСТРА СПЕЦИАЛЬНОСТИ «СОЦИАЛЬНАЯ РАБОТА»
TO THE PROBLEM OF DEFINITION OF MASTER'S PROFESSIONAL COMPETENCES SPECIALTIES "SOCIAL WORK"
Authors: Васильєва, М. П.
Васильева, М. П.
Vasylieva, M.
Keywords: соціальна робота
науково-дослідницька діяльність
фахова компетентність
підготовка фахівців
социальная работа
научно-исследовательская деятельность
профессиональная компетентность
подготовка специалистов
social work
research activities
professional competence
specialist training
Issue Date: 22-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Васильєва М. П. До проблеми визначення фахових компетентностей магістра спеціальності "соціальна робота" / М. П. Васильєва // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 22 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 8–9.
Abstract: В статті визначено, що формування здатностей до науково-дослідницької діяльності передбачено й у бакалаврській підготовці. Але саме магістерська підготовка забезпечує формування наукового мислення фахівця на методологічному підґрунті, прогностичність наукових ідей, здатність до розуміння та використання сучасних теорій різних наук відповідно до завдань фундаментальних і прикладних досліджень у певній галузі. Конкретизація компетентності дозволяє визначити: здатності до коректного опрацювання наукової літератури, зокрема й іноземною мовою; здатності до формулювання наукових ідей і складання алгоритму їх вирішення наукової проблеми; здатності до самостійної підготовки наукових праць. В статье определено, что формирование способностей к научно-исследовательской деятельности предусмотрено и в бакалаврской подготовке. Но именно магистерская подготовка обеспечивает формирование научного мышления специалиста на методологической почве, прогнозируемость научных идей, способность к пониманию и использованию современных теорий различных наук в соответствии с задачами фундаментальных и прикладных исследований в определенной области. Конкретизация компетентности позволяет определить: способности к корректной обработке научной литературы, в том числе на иностранном языке; способности к формулированию научных идей и составление алгоритма их решения научной проблемы; способности к самостоятельной подготовке научных трудов. The article identifies that the formation of research capabilities is also envisaged in the Bachelor's training. But it is the master's training that provides formation of specialist's scientific thinking on methodological grounds, predictability of scientific ideas, ability to understand and use modern theories of different sciences in accordance with the tasks of fundamental and applied research in a certain field. Concretisation of competence allows to define: ability to correctly process scientific literature, including in a foreign language; ability to formulate scientific ideas and compose an algorithm of their solution of a scientific problem; ability to independently prepare scientific papers.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4945
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.