Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4935
Title: Функція і роль шекспірівського претекста в драматургії Тома Стоппарда («Розенкранц і Гільденстерн мертві»)
Other Titles: Функция и роль шекспировского претекста в драматургии Тома Стоппарда («Розенкранц и Гильденстерн мертвы»)
The function and role of Shakespeare's pretext in the drama of Tom Stoppard ("Rosenkrantz and Guildenstern are dead")
Authors: Машир, В.
Mashyr, V.
Keywords: драматургія
шекспірівський претекст
Стоппард Т.
магістерські роботи
драматургия
шекспировский претекст
Стоппард Т.
магистерские работы
dramaturgy
shakespearean pretext
Stoppard T.
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Машир В. Функція і роль шекспірівського претекста в драматургії Тома Стоппарда ("Розенкранц і Гільденстерн мертві") / В. Машир // Наукові розвідки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди : зб. тез наук. доп. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Вип. 1. – С. 54–55.
Abstract: Розглянуто п'єсу «Розенкранц і Гільденстерн мертві», що являє собою діалогічну взаємодію трьох художніх мов, а саме: класичної (шекспірівської), абсурдистської і постмодерністської (власне стоппардовської). Аналіз інтертексту даної п'єси демонструє, що, вводячи абсурдистську модель світу в контекст шекспірівського «Гамлета», Том Стоппард створює власну варіацію людської буттєвості. Рассмотено пьесу «Розенкранц и Гильденстерн мертвы», что представляет собой диалогическое взаимодействие трех художественных языков, а именно: классический (шекспировский), абсурдистский и постмодернистский (собственно стоппардовский). Анализ интертекста данной пьесы показывает, что, вводя абсурдистскую модель мира в контекст шекспировского «Гамлета», Том Стоппард создает собственную вариацию человеческого бытия. The play Rosencrantz and Guildenstern are Dead is examined, which represents the dialogic interaction of three artistic languages, namely: classical (Shakespearean), absurdist and postmodernist (Stoppard's own). The analysis of the intertext of this play shows that by introducing the absurdist model of the world into the context of Shakespeare's Hamlet, Tom Stoppard creates his own variation of human existence.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4935
Appears in Collections:Кафедра англійської філології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.