Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4926
Title: Застосування автентичних відеоматеріалів на уроках англійської мови в середній школі як засіб мотивації учнів
Other Titles: Применение аутентичных видеоматериалов на уроках английского языка в средней школе как средство мотивации учащихся
The use of authentic videos in English lessons in high school as a means of motivating pupils
Authors: Кукленко, М.
Kuklenko, M.
Keywords: автентичні відеоматеріали
уроки англійської мови
мотивація учнів
магістерські роботи
аутентичные видеоматериалы
уроки английского языка
мотивация учащихся
магистерские работы
authentic videos
еnglish lessons
student motivation
master's works
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Кукленко М. Застосування автентичних відеоматеріалів на уроках англійської мови в середній школі як засіб мотивації учнів / М. Кукленко // Наукові розвідки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди : зб. тез наук. доп. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Вип. 1. – С. 43–44.
Abstract: Розглянуто використання у роботі автентичних відеоматеріалів над різними аспектами мови та на різних етапах навчання. Як наслідок, у учнів зростає мотивація до вивчення англійської мови, завдяки чому досягається очевидний прогрес у розвитку мовленнєвої компетентності, а також такі матеріали допомагають подолати психологічний бар’єр в спілкуванні. Рассмотрено использование в работе аутентичных видеоматериалов над различными аспектами языка и на разных этапах обучения. Как следствие, у учащихся растет мотивация к изучению английского языка, благодаря чему достигается очевидный прогресс в развитии речевой компетентности, а также такие материалы помогают преодолеть психологический барьер в общении. The use of authentic videos in the work on different aspects of language and at different stages of learning is considered. As a consequence, students' motivation to learn English increases, which results in obvious progress in the development of speech competence, and such materials help to overcome psychological barriers in communication.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4926
Appears in Collections:Кафедра англійської філології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.