Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4916
Title: Роль сімейно-родинної прив’язаності у становленні особистості молодшого школяра
Other Titles: Роль семейно-родственной привязанности в становлении личности младшего школьника
The role of family and family attachment in the formation of the personality of a younger student
Authors: Галушко, С. М.
Галушко, С. Н.
Galushko, S.
Keywords: сімейно-родинна прив’язаність
становлення особистості
молодші школярі
аспірантські роботи
семейно-родственная привязанность
становление личности
младшие школьники
аспирантские работы
family attachment
personality formation
junior schoolchildren
graduate work
Issue Date: 26-Oct-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс
Citation: Галушко С. М. Роль сімейно-родинної прив’язаності у становленні особистості молодшого школяра / С. М. Галушко // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали ІІІ міжрегіон. наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій; тези доп.), Харків, 26 жовт. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: Т. Б. Хомуленко (голова) та ін.]. – Харків : Діса плюс, 2019. – С. 90–92.
Abstract: Висвітлено, що в процесі становлення особистості дитини провідна роль належить сім’ї, як першому інституту соціалізації. Унікальність сім’ї, як педагогічного середовища полягає в тому, що в ній можливо створювати глибокі емоційні зв’язки (прив’язаність); сприяти розвитку культури, вихованості, духовності. Сім’я, на думку багатьох вчених, може бути фактором, що впливає на успішність соціальної адаптації зростаючої особистості, так є і однією з причин її соціальної дезадаптації. Освещено, что в процессе становления личности ребенка ведущая роль принадлежит семье, как первому института социализации. Уникальность семьи, как педагогической среды заключается в том, что в ней возможно создавать глубокие эмоциональные связи (привязанность) содействовать развитию культуры, воспитанности, духовности. Семья, по мнению многих ученых, может быть фактором, влияющим на успешность социальной адаптации растущей личности, так есть и одной из причин ее социальной дезадаптации. It is highlighted that in the process of formation of the child's personality the leading role belongs to the family as the first institution of socialization. The uniqueness of the family as a pedagogical environment lies in the fact that it is possible to create deep emotional bonds (affection) to promote the development of culture, upbringing, spirituality. The family, according to many scholars, can be a factor influencing the successful social adaptation of a growing person, and is one of the causes of social maladjustment.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4916
ISBN: 978-617-7645-81-7
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галушко С. М..pdf705.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.