Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВисоцька, Н. Ю.-
dc.contributor.authorСіра, І. Т.-
dc.contributor.authorВысоцкая, Н. Ю.-
dc.contributor.authorСерая, И. Т.-
dc.contributor.authorVysotska, N.-
dc.contributor.authorSira, I.-
dc.date.accessioned2021-04-23T13:39:05Z-
dc.date.available2021-04-23T13:39:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВисоцька Н. Ю. Шляхи та засоби формування історичного компонента у навчанні історії математики педагогічного закладу освіти / Н. Ю. Висоцька, І. Т. Сіра // Науково-дослідна робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: О. А. Жерновнікова та ін.]. – Харків, 2020. – Вип. 19. – С. 21–25.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7188-30-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4889-
dc.description.abstractУ статті розглянуто формування історичного компонента професійного досвіду і культури майбутнього вчителя математики, що розглядається як найважливіша мета його історико-математичної підготовки в педагогічному закладі вищої освіти. Поєднання структур професійної культури і професійного досвіду майбутнього вчителя математики та облік культуровідповідної спрямованості навчання історії математики узагальнено задають структурно-інтегративну модель історичного компонента. В статье рассмотрено формирование исторического компонента профессионального опыта и культуры будущего учителя математики, который рассматривается как важнейшая цель его историко-математической подготовки в педагогическом учреждении высшего образования. Сочетание структур профессиональной культуры и профессионального опыта будущего учителя математики и учет культуросоответственной направленности обучения истории математики обобщенно задают структурно-интегративную модель исторического компонента. The article considers the formation of the historical component of professional experience and culture of a future teacher of mathematics, which is considered as the most important goal of his historical and mathematical training in teacher training institution of higher education. The combination of structures of professional culture and professional experience of a future teacher of mathematics and consideration of culturally appropriate focus of teaching history of mathematics generalize structural-integrative model of the historical component.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectісторичний компонентuk_UA.UTF-8
dc.subjectісторія математикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічні заклади освітиuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectисторический компонентuk_UA.UTF-8
dc.subjectистория математикиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогические учебные заведенияuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjecthistorical componentuk_UA.UTF-8
dc.subjecthistory of mathematicsuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical educational institutionsuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent worksuk_UA.UTF-8
dc.titleШляхи та засоби формування історичного компонента у навчанні історії математики педагогічного закладу освітиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeПути и средства формирования исторического компонента в обучении истории математики педагогического учебного заведенияuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeWays and means of forming historical Component in the teaching of mathematics history Pedagogical educational institutionuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра математики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.