Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4848
Title: Особливості дослідження рекламного дискурсу
Other Titles: Особенности исследования рекламного дискурса
Features of the study of advertising discourse
Authors: Козубова, Н.
Kozubova, N.
Keywords: реклама
дискурс
студентські роботи
студенческие работы
advertising
discourse
student works
Issue Date: 15-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Козубова Н. Особливості дослідження рекламного дискурсу / Н. Козубова // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 43–44.
Abstract: У статті розглянуто рекламу, рекламний текст, а також рекламний дискурс, який є об’єктом багатьох сучасних мовознавчих досліджень. Серед питань, що знаходяться у центрі уваги українських та зарубіжних дослідників, доцільно виділити лінгвістичні характеристики рекламного дискурсу, а також фонетичні, лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості рекламного тексту. Реклама тісно пов'язана із засобами масової інформації, які виступають в якості носія конкретних рекламних слоганів. В статье рассмотрены реклама, рекламный текст, а также рекламный дискурс, который является объектом многих современных языковедческих исследований. Среди вопросов, которые находятся в центре внимания украинских и зарубежных исследователей, целесообразно выделить лингвистические характеристики рекламного дискурса, а также фонетические, лексические, морфологические, синтаксические особенности рекламного текста. Реклама тесно связана со средствами массовой информации, которые выступают в качестве носителя конкретных рекламных слоганов. The article considers advertising, advertising text, as well as advertising discourse, which is the subject of many modern linguistic studies. Among the issues that are in the center of attention of Ukrainian and foreign researchers, it is advisable to highlight the linguistic characteristics of advertising discourse as well as phonetic, lexical, morphological, syntactic features of advertising text. Advertising is closely linked to the media, which act as a carrier of specific advertising slogans.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4848
Appears in Collections:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.