Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4824
Title: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ ЯК ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МАТЕМАТИКІВ МОДЕЛЮВАННЮ
Other Titles: РЕШЕНИЕ ЗАДАЧ С ПАРАМЕТРАМИ КАК ПРОПЕДЕВТИКА ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ-МАТЕМАТИКОВ МОДЕЛИРОВАНИЮ
SOLVING PROBLEMS WITH PARAMETERS AS PROPEDEDICS TEACHING MATHEMATICS STUDENTS IN MODELING
Authors: Водолаженко, О. В.
Кустанович, Д. В.
Vodolazhenko, O.
Kustanovych, D.
Keywords: математичне моделювання
математична освіта
пропедевтичний курс
математическое моделирование
математическое образование
пропедевтический курс
mathematical modelling
mathematical education
propaedeutic course
Issue Date: 14-May-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Водолаженко О. В. Розв’язування задач з параметрами як пропедевтика навчання студентів-математиків моделюванню / О. В. Водолаженко, Д. В. Кустанович // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі: зб. тез доп. учасників ІІ наук.-практ. конф. молодих учених, Харків, 14–15 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Н. О. Пономарьова (голова оргкомітету) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 41–43.
Abstract: В статті розглянуто комплексний пропедевтичний курс, що передує вивченню математичного моделювання, спрямований на навчання студентів: аналізу тексту задач, складанню рівнянь, аналіз отриманих розв’язків. Вміння будувати математичні моделі різних об’єктів,ситуацій тощо, а також виконувати їх подальший розрахунок і аналіз це важливо для майбутніх учителів математики. Істотним при створенні такого курсу буде використання пакета комп’ютерної геометрії GeoGebra. Завдяки своїм можливостям він буде досить ефективним на етапі навчання розв’язуванню рівнянь та нерівностей з параметрами, візуалізуючи поведінку вихідних рівнянь та нерівностей, а також безпосередньо процес їх розв’язування. В статье рассмотрен комплексный пропедевтический курс, предшествующий изучению математического моделирования, направленный на обучение студентов: анализа текста задач, составлению уравнений, анализ полученных решений. Умение строить математические модели различных объектов, ситуаций и т.д., а также выполнять их дальнейший расчет и анализ это важно для будущих учителей математики. Существенным при создании такого курса будет использование пакета компьютерной геометрии GeoGebra. Благодаря своим возможностям он будет достаточно эффективным на этапе обучения решению уравнений и неравенств с параметрами, визуализируя поведение исходных уравнений и неравенств, а также непосредственно процесс их решения. The article deals with a complex propaedeutic course preceding the study of mathematical modelling aimed at training students: analysis of the text of the problems, drawing up equations, analysis of the obtained solutions. The ability to build mathematical models of various objects, situations, etc., as well as to perform their further calculation and analysis is important for future teachers of mathematics. The use of the GeoGebra computer geometry package will be essential in creating such a course. Because of its capabilities it will be quite effective at the stage of learning to solve equations and inequalities with parameters, visualizing the behaviour of the original equations and inequalities, as well as directly the process of their solution.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4824
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.