Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4820
Title: Методологічні основи внутрішнього аудиту в навчальних закладах
Other Titles: Методологические основы внутреннего аудита в учебных заведения
Methodological bases of internal audit in educational institutions
Authors: Григораш, В.В.
Хлєбнікова, Т. М.
Григораш, В. В.
Хлебникова, Т. Н.
Grigorash, V. V.
Khlebnikova, T. N.
Keywords: якість освіти
аудит
заклади освіти
качество образования
учебные заведения
quality of education
audit
educational institutions
Issue Date: 30-Jan-2020
Publisher: ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Citation: Григораш В. В. Методологічні засади внутрішнього аудиту в закладах освіти / В. В. Григораш, Т. М. Хлєбнікова // Адаптивні процеси в національній системі освіти : зб. матеріалів V Всеукр. наук. форуму, Харків, 30-31 січ. 2020 р. / [упоряд. О. О. Почуєва ; ред. кол.: Г .В. Єльникова (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Мачулин, 2020. – С. 33–34.
Abstract: Заклади загальної середньої освіти потребують сучасної моделі внутрішнього аудиту. Необхідно розробляння та створення центрів аудиту якості освіти (шкільної системи управління якістю освіти тощо), які мають бути забезпечені необхідним методичним матеріалом, інструментарієм для проведення дослідження якості освітньої діяльності й якості освіти учнів. Потребує вирішення проблема навчання керівників закладів освіти технології внутрішнього аудиту освітньої діяльності. Учреждения общего среднего образования требуют современной модели внутреннего аудита. Необходимы разработка и создание центров аудита качества образования (школьной системы управления качеством образования и т.д.), которые должны быть обеспечены необходимым методическим материалом, инструментарием для проведения исследования качества образовательной деятельности и качества образования учащихся. Требует решения проблема обучения руководителей учебных заведений технологии внутреннего аудита образовательной деятельности. General secondary education institutions need a modern model of internal audit. It is necessary to develop and create centers for auditing the quality of education (school quality management system, etc.), which should be provided with the necessary methodological material, tools for research on the quality of educational activities and the quality of education of students. The problem of training the heads of educational institutions in the technology of internal audit of educational activities needs to be solved.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4820
Appears in Collections:Кафедра наукових основ управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.