Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4748
Title: Проблема нехватки любви и человечности как смысловой центр песенного альбома Олега Митяева «Никому не хватает любви»
Other Titles: Проблема нестачі любові і людяності як смисловий центр пісенного альбому Олега Мітяєва «Нікому не вистачає любові»
The problem of the lack of love and humanity as the semantic center of Oleg Mityaev's song album "Nobody has enough love"
Authors: Козлова, А. Г.
Kozlova, A.
Keywords: автоская песня
песенный альбом
поэтический цикл
любовь
христианство
Митяев Олег
авторська пісня
пісенний альбом
поетичний цикл
любов
християнство
духовні цінності
Мітяєв Олег
author song
song album
poetry cycle
love
Christian
Mityaev Oleg
Issue Date: 2-Apr-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Козлова А. Г. Проблема нехватки любви и человечности как смысловой центр песенного альбома Олега Митяева «Никому не хватает любви» / А. Г. Козлова // Аргументи сучасної філології: «нестача» і «бажання» у тексті : тези міжнар. наук. конф., Харків, 2–3 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 124–130.
Abstract: Исследование посвящено характеристике вербальной составляющей одного из последних песенных альбомов Олега Митяева «Никому не хватает любви» (2018), который обладает внутренним единством и образует целостный текст. Любовь здесь раскрывается как многовекторное чувство и проявляется в таких вариантах, как любовь к жизни, любовь к людям, прежде всего к своим близким, любовь к Родине, дому, природе, любовь между мужчиной и женщиной. Проблема отсутствия любви в современном мире – повторяющаяся тема альбома и в христианском ключе, через обращение к вечным духовным ценностям и заповедям Христовым. Неслучайно имидж-мотив рая, обращение к заповедям «Возлюби ближнего твоего, как самого себя» и «Не убий», наставление Христово «Будьте как дети» в текстах ряда песен. Лирическая тема развивается по индуктивному типу, то есть от частного к общему или от отсутствия любви, испытываемой отдельным человеком и гражданами одного государства, к отсутствию любви на универсальном уровне. Такое преувеличение и придание проблеме всемирного, универсального масштаба подчеркивает общую значимость темы, заявленной в названии альбома. На протяжении всего альбома автор несет идею о том, что люди могут восстановить нарушенное равновесие и вернуть миру любовь, чтобы жизнь продолжалась. Не случайно завершает альбом песня «Дети наши выросли», репрезентирующая идею непрерывности жизни. Дослідження присвячене характеристиці вербальної складової одного з останніх пісенних альбомів Олега Мітяєва «Нікому не вистачає любові» (2018), який має внутрішню єдність і утворює цілісний текст. Любов тут розкривається як багатовекторне почуття і проявляється в таких варіантах, як любов до життя, любов до людей, перш за все до своїх близьких, любов до Батьківщини, дому, природи, любов між чоловіком і жінкою. Проблема відсутності любові в сучасному світі - повторювана тема альбому і в християнському ключі, через звернення до вічних духовних цінностям і заповідям Христовим. Невипадково імідж-мотив раю, звернення до заповідей «Возлюби ближнього твого, як самого себе» і «Не убий», повчання Христове «Будьте як діти» в текстах ряду пісень. Лірична тема розвивається по індуктивному типу, тобто від часткового до загального або від відсутності любові, яку випробовують окремою людиною і громадянами однієї держави, до відсутності любові на універсальному рівні. Таке перебільшення і надання проблемі всесвітнього, універсального масштабу підкреслює загальну значимість теми, заявленої в назві альбому. Протягом всього альбому автор несе ідею про те, що люди можуть відновити порушену рівновагу і повернути світу любов, щоб життя тривало. Не випадково завершує альбом пісня «Діти наші виросли», що репрезентує ідею безперервності життя. The study is devoted to the characterization of the verbal component of one of the last song albums of Oleg Mityaev “Nikomu ne khvatayet lyubvi” (“No one has enough love”) (2018), which is considered to be a single text with ideological and compositional integrity. Love is revealed here as a multi-vector feeling and appears in such variants as love for life, love for people, primarily someone’s loved ones, love for the motherland, home, nature, love between a man and a woman. The problem of the lack of love in the modern world is a recurring theme of the album and is solved in a Christian way, through an appeal to the eternal spiritual values and commandments of Christ. It is no coincidence that there is an image-motive of paradise, allusions to the commandments “Love your neighbor as yourself” and “Thou shalt not kill”, the instruction of Christ “Be like children” in the lyrics of a number of songs. The lyrical theme develops according to an inductive type, i.e. from the particular to the general or from the lack of love experienced by an individual and citizens of one state, to the lack of love at a universal level. Such exaggeration and giving the problem a worldwide, universal scale, emphasizes the general significance of the theme declared in the title of the album. Throughout the album, the author carries the idea that people can restore the disturbed balance and return love to the world so that life continues. It is no coincidence that the album closes with the song “Our Children Have Grown Up”, which represents the idea of the continuity of life.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4748
Appears in Collections:Кафедра зарубіжної лiтератури та слов’янських мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.