Полікультурний вектор сучасних освітніх практик
Завантаження...
Файли
Дата
2016
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Анотація
Реалії сьогодення, позначені сутнісними змінами культуротворчих чинників існування етносів, загостренням соціокультурних викликів і ризиків, трансформацією загальнолюдських і національних цінностей, активізацією міжкультурної комунікації як на внутрішньому, так і міжнародному, транснаціональному рівнях спонукають освіту до оновлення й прискорення реформаційних зрушень, зокрема в річищі мультикультуризму. Реалии, обозначенные сущностными изменениями культуротворческих факторов существования этносов, обострением социокультурных вызовов и рисков, трансформацией общечеловеческих и национальных ценностей, активизацией межкультурной коммуникации как на внутреннем, так и международном, транснациональном уровнях побуждают образование к обновлению и ускорению реформационных сдвигов, в частности в русле мультикультуризма.
Опис
Ключові слова
мультикультуралізм, полікультурна освіта, толерантність, етноси, міжкультурна комунікація, мультикультурализм, поликультурное образование, толерантность, этносы, межкультурная коммуникация, multiculturalism, multicultural education, tolerance, ethnic groups, intercultural communication
Цитування
Варич Н. І. Полікультурний вектор сучасних освітніх практик / Н. І. Варич // Теорія та практика мультикультуралізму: український і європейський досвід : матеріали наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. В. Бережна, М. В. Луценко]. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 84–85.