Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4725
Title: Інтеграція фахових і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва
Other Titles: Интеграция профессиональных и психолого-педагогических дисциплин в подготовке будущих учителей музыкального искусства
Integration of professional and psychological-pedagogical disciplines in the training of future teachers of music
Authors: Жуков, В. П.
Zhukov, V.
Keywords: фахова підготовка
майбутній вчитель музичного мистецтва
іінтеграція
інтегроване навчання
профессиональная подготовка
будущий учитель музыкального искусства
интеграция
интегрированное обучение
professional training
future music teacher
integration
integrated learning
Issue Date: 2018
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Жуков В. П. Інтеграція фахових і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / В. П. Жуков // Наукові записки. Сер.: Педагогічні науки / Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка.; [редкол.: В. Ф. Черкасов та ін.]. – Кропивницький : ЦДПУ, 2018. – Вип. 170. – С. 142–146.
Abstract: В статті розкрито необхідність і шляхи реалізації інтеграції фахових і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до інтегрованого навчання учнів. В статье раскрыта необходимость и пути реализации интеграции профессиональных и психолого-педагогических дисциплин в подготовке будущих учителей музыкального искусства к интегрированному обучению учащихся. The article reveals the need for and ways to implement the integration of professional and psychological and pedagogical disciplines in training future music teachers art to integrated student learning.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4725
Appears in Collections:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.