Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4684
Title: РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Other Titles: РАЗВИТИЕ ЛИЧНОСТИ КАК СУБЪЕКТА СОЦИАЛЬНЫХ ПРЕОБРАЗОВАНИЙ В КОНТЕКСТЕ РЕАЛИЗАЦИИ ЗАДАЧ УСТОЙЧИВОГО РАЗВИТИЯ
DEVELOPMENT OF PERSONALITY AS A SUBJECT OF SOCIAL TRANSFORMATIONS IN CONTEXTS OF IMPLEMENTATION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT TASKS
Authors: Кабусь, Н. Д.
Kabus, N.
Keywords: розвиток особистості
соціальні суб’єкти
сталий розвиток
соціальне виховання
суспільство
соціальний капітал
развитие личности
социальные субъекты
устойчивое развитие
социальное воспитание
общество
социальный капитал
personality development
social actors
Sustainability
social education
society
social capital
Issue Date: 23-Nov-2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Кабусь Н. Д. Розвиток особистості як суб'єкта соціальних перетворень в контексті реалізації завдань сталого розвитку / Н. Д. Кабусь // Сучасні тенденції у підготовці та професійній діяльності фахівців соціальної галузі : матеріали наук.-практ. конф., Харків, 23 листоп. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 18–20.
Abstract: В статті розлянуто розвиток особистості як суб’єкта життєдіяльності й активного суб’єкта соціальних змін, який потребує впровадження цілісної системи роботи, що сприяє розвитку стійкої особистісно-соціальної позиції представників різних соціальних груп й реалізується на різних рівнях. Реалізація стратегії сталого розвитку людства визнана світовою спільнотою однім із провідних завдань третього тисячоліття й означає збалансований екологічний, економічний і соціальний прогрес світової спільноти протягом тривалого часу, збереження умов існування людського суспільства, цілісності й життєздатності біосфери, стабільності соціальних і культурних систем та їх подальше поліпшення, можлива за умови забезпечення сталості розвитку різних соціальних суб’єктів – як кожної особистості, так і соціальних груп (зокрема, дітей, молоді, дорослих, сім’ї, громади, нації) як важливих спільнот, що становлять основну соціальну структуру суспільства й визначають вектор його розвитку. В статье рассмотрено развитие личности как субъекта жизнедеятельности и активного субъекта социальных изменений, который требует внедрения целостной системы работы, способствует развитию устойчивой личностно-социальной позиции представителей различных социальных групп и реализуется на разных уровнях. Реализация стратегии устойчивого развития человечества признана мировым сообществом одним из ведущих задач третьего тысячелетия и означает сбалансированный экологический, экономический и социальный прогресс мирового сообщества в течение длительного времени, сохранение условий существования человеческого общества, целостности и жизнеспособности биосферы, стабильности социальных и культурных систем и их дальнейшее улучшение, возможно при условии обеспечения устойчивости развития различных социальных субъектов – как каждой личности, так и социальных групп (в частности, детей, молодежи, взрослых, семьи, общины, нации) как важных сообществ, составляющих основную социальную структуру общества и определяют вектор его развития. The article discusses the development of the individual as a subject of life and an active subject of social change, which requires the implementation of a holistic system of work that promotes the development of a stable personal and social position of different social groups and is implemented at different levels. The implementation of the strategy of sustainable development of mankind is recognized by the world community as one of the leading tasks of the third millennium and means balanced ecological, economic and social progress of the world community over time, preservation of human society, integrity and viability of the biosphere. possible provided that the sustainability of the development of various social actors – both individuals and social groups (including children, youth, adults, families, communities, nations) as important communities that constitute the basic social structure of society and determine the vector its development.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4684
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кабусь Н. Д. Розвиток особистості.pdf402.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.