Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4624
Title: Teaching gifted students by foreign language teachers in a mixed-ability class
Other Titles: Навчання обдарованих учнів викладачами іноземних мов у класі зі змішаними здібностями
Обучение одаренных учеников учителями иностранных языков в разноуровневом классе
Authors: Kazachiner, О.
Казачінер, О. С.
Казачинер, Е. С.
Keywords: teaching gifted schoolchildren
teaching a foreign language
multi-level class
навчання обдарованих школярів
навчання іноземної мови
різнорівневий клас
обучение одаренных школьников
обучение иностранному языку
разноуровневый класс
Issue Date: 2016
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Citation: Kazachiner O. Teaching gifted students by foreign language teachers in a mixed-ability class / O. Kazachiner // Педагогічні інновації : ідеї, реалії, перспективи. Сер.: Педагогіка / Ін-т обдарованої дитини НАПН України ; редкол.: В. В. Бондаренко (голов ред.). – Київ : НАПН, 2016. – Вип. 2. – С. 50–53.
Abstract: Based on scientific and pedagogical literature analysis some strategies that can be used by a teacher to teach gifted students a foreign language in conditions of mixed-ability class are offered. На основі аналізу науково-педагогічної літератури пропонуються деякі стратегії, які вчитель може використовувати для навчання обдарованих учнів іноземній мові в умовах різнорівневого класу. На основе анализа научно-педагогической литературы предлагаются стратегии, которые могут быть использованы учителем для обучения одаренных школьников иностранному языку в условиях разноуровневого класса.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4624
ISSN: 2413-4139
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazachiner O. Teaching gifted students by foreign language teachers.pdf242.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.