Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4611
Title: ФОРМУВАННЯ ЗОРОВО-ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ
Other Titles: ФОРМИРОВАНИЕ ЗРИТЕЛЬНО-ПРОСТРАНСТВЕННЫХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКО С НАРУШЕНИЯМИ ПИСЬМЕННОЙ РЕЧИ
FORMATION OF VISUAL-SPATIAL PERCEPTIONS JUNIOR SCHOOLCHILDREN WITH WRITTEN DISORDERS SPEECH
Authors: Штих, О.
Shtykh, O.
Keywords: молодші школярі
писемне мовлення
зорово-просторові уявлення
дисграфія
корекційна робота
магістерські роботи
младшие школьники
письменная речь
зрительно-пространственные представления
дисграфия
коррекционная работа
магистерские работы
junior high school students
written speech
visual-spatial representations
dysgraphia
correction work
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Штих О. С. Формування зорово-просторових уявлень молодших школярів з порушенням писемного мовлення / О. С. Штих // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 352–359.
Abstract: У статті представлено діагностичний інструментарій, аналіз сформованості зорово-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з порушенням писемного мовлення, формувальний етап експериментального дослідження зорово-просторових уявлень, як чинника формування навички письма у молодших школярів із порушеннями писемного мовлення. Описано форми і методи корекційної роботи з розвитку зорово-просторових уявлень дітей молодшого шкільного віку з порушеннями писемного мовлення. В статье представлены диагностический инструментарий, анализ сформированности зрительно-пространственных представлений у детей младшего школьного возраста с нарушением письменной речи, формовочный этап экспериментального исследования зрительно-пространственных представлений, как фактора формирования навыка письма у младших школьников с нарушениями письменной речи. Описаны формы и методы коррекционной работы по развитию зрительно-пространственных представлений детей младшего школьного возраста с нарушениями письменной речи. The article presents diagnostic tools, analysis of the formation of visual-spatial representations in children of primary school age with impaired written speech, the formative stage of the experimental study of visual-spatial representations as a factor in the formation of writing skills in junior high school students with speech disorders. Forms and methods of correctional work on the development of visual-spatial representations of children of primary school age with speech disorders are described.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4611
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штих О.С. Формування зорово-просторових уявлень.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.