Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4603
Title: ЗАПОБІГАННЯ ВЧИТЕЛЕМ ДИТЯЧОЇ ЖОРСТОКОСТІ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (на прикладі повісті В. Железникова “Чучело”)
Other Titles: ПРЕДОТВРАЩЕНИЕ УЧИТЕЛЕМ ДЕТСКОЙ ЖЕСТОКОСТИ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ЕГО ИНКЛЮЗИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ (на примере повести В. Железникова “Чучело”)
THE TEACHER’S PREVENTION OF CHILDREN’S CRUELTY AS A PART OF THE INCLUSIVE COMPETENCE (ON THE EXAMPLE OF V. ZHELEZNYKOV “Chuchelo” (“Scarecrow”) novel)
Authors: Казачінер, О. С.
Казачинер, Е. С.
Kazachiner, О.
Keywords: дитяча жорстокість
запобігання жорстокості
інклюзівна компетентність учителя
повість В. Железникова “Чучело”
детская жестокость
предотвращения жестокости
инклюзивное компетентность учителя
повесть В. Железникова "Чучело"
the  child’s  cruelty
prevention  of  cruelty
ithe  teacher’s  inclusive  competence
a  novel  of  V. Zheleznikov  “Chuchelo”  (“Scarecrow”)
Issue Date: 2017
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Казачінер О. Запобігання вчителем дитячої жорстокості як складова його інклюзивної компетентності (на прикладі повісті В. Железникова “Чучело”) / О. Казачінер // Молодь і ринок. – 2017. – № 11 (154). – С. 51–54. .
Abstract: У статті порушено проблему запобігання вчителем дитячої жорстокості як необхідної складової його  інклюзивної  компетентності.  На  сьогодні  виникнення  в  дитячих  та  дорослих  колективах  явищ жорстокості, агресії,  ненависті  не втратили своєї актуальності й набули різних форм прояву. На прикладі аналізу  поведінки  вчительки  з  повісті  В.  Железникова  “Чучело”  автором  здійснено  пошук  розв’язання цієї  проблеми  саме  з  боку  педагога. В  статье  затронута  проблема  предотвращения  детской  жестокости  как  необходимой составляющей  его  инклюзивной  компетентности.  На  сегодня  возникновение  в  детских  и  взрослых коллективах  явлений жестокости,  агрессии,  ненависти  не  потеряли  своей  актуальности  и  приобрели разные  формы  проявления.  На  примере  анализа  поведения  учительницы  из  повести  В.  Железникова “Чучело”  автором  сделан  поиск  путей  решения  этой  проблемы  именно  со  стороны  педагога. We  offered  the  questions  to  discuss  with  students  during  their  work  over  the  story,  and  these  questions also  can  be  put  forward  for  discussion  at  the  pedagogical  councils,  at  parents’  meetings,  during  conducting training  sessions  with  teachers  in  the  system  of  post­graduate  education  in  order  to  develop  their  inclusive competence.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4603
ISSN: 2308-4634
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.