Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4573
Назва: ВОКАЛЬНІ ВПРАВИ ТА ВОКАЛЬНО-РИТМІЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНО-РИТМІЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ
Інші назви: ВОКАЛЬНЫЕ УПРАЖНЕНИЯ И ВОКАЛЬНО-РИТМИЧЕСКИЕ ИГРЫ КАК СРЕДСТВА ФОРМИРОВАНИЯ ИНТОНАЦИОННО-РИТМИЧЕСКОЙ СТОРОНЫ РЕЧИ У ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ОНР
VOCAL EXERCISES AND VOCAL-RHYTHMIC GAMES AS MEANS FORMATION OF THE INTONATION-RHYTHMIC SIDE OF SPEECH IN CHILDREN OF SENIOR PRESCHOOL AGE WITH ZNM
Автори: Міщенко, О. А.
Мищенко, О. А.
Mishchenko, O.
Ключові слова: вокальні вправи
інтонаційно-ритмічна сторона мовлення
загальне недорозвинення мовлення
вокальные упражнения
интонационно-ритмическая сторона речи
общее недоразвитие речи
vocal exercises
intonation-rhythmic side of speech
general speech underdevelopment
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Міщенко О. А. Вокальні вправи та вокально-ритмічні ігри як засоби формування інтонаційно- ритмічної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / О. А. Міщенко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 237–242.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються вокальні вправи та вокально-ритмічні ігри як засоби формування інтонаційно-ритмічної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. Проводиться ознайомлення із дотичними до вокалізації методиками та їх впливом на досліджуваний феномен. В статье рассматриваются вокальные упражнения и вокально-ритмические игры как средства формирования интонационно-ритмической стороны речи у детей старшего дошкольного возраста с ОНР. Проводится ознакомление с причастными к вокализации методиками и их влиянием на исследуемый феномен. The article considers vocal exercises and vocal-rhythmic games as means of forming the intonation-rhythmic side of speech in children senior preschool age with ZNM. The acquaintance with tangents is carried out to vocalization by methods and their influence on the studied phenomenon.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4573
Розташовується у зібраннях:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міщенко О. А. Вокальні вправи та вокально-ритмічні ігри.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.