Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4573
Title: ВОКАЛЬНІ ВПРАВИ ТА ВОКАЛЬНО-РИТМІЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНО-РИТМІЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ
Other Titles: ВОКАЛЬНЫЕ УПРАЖНЕНИЯ И ВОКАЛЬНО-РИТМИЧЕСКИЕ ИГРЫ КАК СРЕДСТВА ФОРМИРОВАНИЯ ИНТОНАЦИОННО-РИТМИЧЕСКОЙ СТОРОНЫ РЕЧИ У ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ОНР
VOCAL EXERCISES AND VOCAL-RHYTHMIC GAMES AS MEANS FORMATION OF THE INTONATION-RHYTHMIC SIDE OF SPEECH IN CHILDREN OF SENIOR PRESCHOOL AGE WITH ZNM
Authors: Міщенко, О. А.
Мищенко, О. А.
Mishchenko, O.
Keywords: вокальні вправи
інтонаційно-ритмічна сторона мовлення
загальне недорозвинення мовлення
вокальные упражнения
интонационно-ритмическая сторона речи
общее недоразвитие речи
vocal exercises
intonation-rhythmic side of speech
general speech underdevelopment
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Міщенко О. А. Вокальні вправи та вокально-ритмічні ігри як засоби формування інтонаційно- ритмічної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / О. А. Міщенко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 237–242.
Abstract: У статті розглядаються вокальні вправи та вокально-ритмічні ігри як засоби формування інтонаційно-ритмічної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. Проводиться ознайомлення із дотичними до вокалізації методиками та їх впливом на досліджуваний феномен. В статье рассматриваются вокальные упражнения и вокально-ритмические игры как средства формирования интонационно-ритмической стороны речи у детей старшего дошкольного возраста с ОНР. Проводится ознакомление с причастными к вокализации методиками и их влиянием на исследуемый феномен. The article considers vocal exercises and vocal-rhythmic games as means of forming the intonation-rhythmic side of speech in children senior preschool age with ZNM. The acquaintance with tangents is carried out to vocalization by methods and their influence on the studied phenomenon.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4573
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.