Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4541
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПІКТОГРАМ, ЯК ЗАСОБУ КОМУНІКАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА
Other Titles: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПИКТОГРАММЫ, КАК СРЕДСТВО КОММУНИКАЦИИ ДЕТЕЙ С СИНДРОМОМ ДАУНА
USING PICTOGRAMS AS A MEANS OF COMMUNICATION CHILDREN WITH DOWN SYNDROME
Authors: Злобіна, Н. М.
Злобина, Н. Н.
Zlobina, N.
Keywords: інклюзивне навчання
синдром Дауна
альтернативні комунікації
піктограми
магістерські роботи
инклюзивное обучение
альтернативные коммуникации
пиктограммы
магистерские работы
inclusive education
Down syndrome
alternative communications
icons
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Злобіна Н. М. Використання піктограм, як засобу комунікації дітей із синдромом Дауна / Н. М. Злобіна // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 132–138.
Abstract: В умовах впровадження інклюзивної форми навчання в Україні, гостро постає питання про налагодження ефективної допомоги дітям з синдромом Дауна, які приходять навчатися у масові школи. В условиях внедрения инклюзивной формы обучения в Украине, остро стоит вопрос о налаживании эффективной помощи детям с синдромом Дауна, которые приходят учиться в массовые школы. With the introduction of an inclusive form of education in Ukraine, the question of establishing effective care for children with Down syndrome, who come to study in mainstream schools, is acute.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4541
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Злобіна Н.М. Використання піктограм.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.