Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4534
Title: ЗАВДАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
Other Titles: ЗАДАЧИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОСТРАНСТВЕННЫХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ У ДЕТЕЙ С ЗАДЕРЖКОЙ ПСИХИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАК ВАЖНОЙ СОСТАВЛЯЮЩЕЙ ПРОЦЕССА ПОДГОТОВКИ ИХ К ОБУЧЕНИЮ В ШКОЛЕ
TASKS OF FORMATION OF SPATIAL REPRESENTATIONS IN CHILDREN WITH MENTAL RETARDATION AS AN IMPORTANT COMPONENT OF THE PROCESS OF PREPARING THEM FOR LEARNING AT SCHOOL
Authors: Аразгелдієва, М. Б.
Аразгелдиева, М. Б.
Arazgeldieva, М.
Keywords: просторові уявлення
діти дошкільного віку
затримка психічного розвитку
магістерські роботи
пространственные представления
дети дошкольного возраста
задержка психического развития
магистерские работы
spatial representations
preschool children
impaired mental function
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Аразгелдієва М. Б. Завдання формування просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку як важлива складова процесу підготовки їх до навчання у школі / М. Б. Аразгелдієва // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 13–18.
Abstract: Статтю присвячено проблемі порушень просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку. Розглядається актуальність вивчення сформованості зазначених уявлень у дітей старшого дошкільного віку як один із показників їхньої готовності до навчання у школі. Описуються причини і наслідки порушень зорово-просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Статья посвящена проблеме нарушений пространственных представлений у детей с задержкой психического развития. Рассматривается актуальность изучения сформированности указанных представлений у детей старшего дошкольного возраста как один из показателей их готовности к обучению в школе. Описываются причины и последствия нарушений зрительно-пространственных представлений у детей с задержкой психического развития (ЗПР). The article is devoted to the problem of disorders of spatial representations in children with mental retardation. The urgency of studying the formation of these ideas in older preschool children is considered as one of the indicators of their readiness to study at school. The causes and consequences of visual-spatial disorders in children with mental retardation (MDR) are described.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4534
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.