Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4522
Title: УМОВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ
Other Titles: УСЛОВИЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ ДЕТЕЙ С ИНТЕЛЕКТУАЛЬНЫМИ НАРУШЕНИЯМИ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИИ
CONDITIONS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT OF CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISORDERS IN CONDITIONS OF INCLUSION
Authors: Завадська, О. А.
Завадская, О. А.
Zavadska, O.
Keywords: інклюзія
інтелектуальні порушення
психолого-педагогічний супровід
навчально-виховний процес
освітній простір
магістерські роботи
инклюзия
интеллектуальные нарушения
психолого-педагогическое сопровождение
учебно-воспитательный процесс
образовательное пространство
магистерские работы
inclusion
intellectual disabilities
psychological and pedagogical support
educational process
educational space
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Завадська О. А. Умови психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії / О. А. Завадська // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 121–126.
Abstract: В статті розглянута категорія дітей з інтелектуальними порушеннями, умови інклюзивної освіти для таких дітей. Розглянута можливість роботи психологів та педагогів, зокрема і логопедів, в умовах супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями. Аналізується експеримент на виявлення комунікативних здібностей дітей. В статье рассмотрена категория детей с интеллектуальными нарушениями, условия инклюзивного образования для таких детей. Рассмотрена возможность работы психологов и педагогов, в том числе и логопедов, в условиях сопровождения детей с интеллектуальными нарушениями. Анализируется эксперимент на выявление коммуникативных способностей детей. The article considers the category of children with intellectual disabilities, the conditions of inclusive education for such children. The possibility of work of psychologists and teachers, in particular speech therapists, in the conditions of accompaniment of children with intellectual disabilities is considered. An experiment to identify children's communication skills is analyzed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4522
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.