Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4518
Title: Метод вправ у формуванні мовних компетентностей учнів з порушенням мовленнєвого розвитку в 5 класі
Other Titles: Метод упражнений в формировании языковых компетенций учеников с нарушением речевого развития в 5 классе
Method of exercises in the formation of language competencies of students with speech development disorders in 5th grade
Authors: Ніфантьєва, Т. М.
Нифантьева, Т. Н.
Nifantieva, Т.
Keywords: мовні компетентності
порушення мовленнєвого розвитку
орфографічна грамотність
урок української мови
студентські роботи
языковые компетентности
нарушения речевого развития
орфографическая грамотность
урок украинского язіка
студенческие работы
anguage skills
speech disorders
spelling literacy
student work
Issue Date: 29-Apr-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Ніфантьєва Т. М. Метод вправ у формуванні мовних компетентностей учнів з порушенням мовленнєвого розвитку в 5 класі / Т. М. Ніфантьєва // Філологія ХХІ століття [Електронне видання] : зб. наук. пр. студентства й наук. молоді за матеріалами Х Всеукр. наук.-практ. конф. студентства й наук. молоді, Харків, 29 квіт. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: К. Ю. Голобородько (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2020. – С. 62–64.
Abstract: Розглянуто особливості роботи з учнями з порушеннями мовленнєвого розвитку для формування мовних компетенцій, зокрема орфографічної грамотності. Рассмотрены особенности работы с учащимися с нарушениями речевого развития для формирования речевых компетенций, в частности орфографической грамотности. The features of working with students with violations of speech development for the formation of speech competencies, in particular spelling literacy.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4518
Appears in Collections:Кафедра українознавства і лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ніфантьєва Т. М. Метод вправ.pdf535.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.