Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4505
Title: ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ
Other Titles: ФОРМИРОВАНИЕ ЛЕКСИКО-ГРАМАМАТИЧЕСКОЙ СТОРОНЫ РЕЧИ У ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ НЕДОСТАТОЧНОСТЬЮ
FORMATION OF LEXICO-GRAMMATICAL PARTY SPEECH IN PRIMARY SCHOOL CHILDREN FROM INTELLECTUAL INSUFFICIENCY
Authors: Дубась, Д. О.
Дубас, Д. А.
Dubas, D.
Keywords: лексико-граматична сторона мовлення
словотворення
словозміни
діти з інтелектуальною недостатністю
магістерська робота
лексико-грамматическая сторона речи
словообразование
словоизменение
дети с интеллектуальной недостаточностью
магистерская работа
lexical and grammatical side of speech
word formation
word changes
children with intellectual disabilities
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Дубась Д. О. Формування лексико-граматичноЇ сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальною недостатністю / Д. О. Дубась // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 104–110.
Abstract: У статті розглядаються питання розвитку лексико-граматичної сторони мовлення учнів початкових класів з інтелектуальною недостатністю у процесі логопедичної роботи. В статье рассматриваются вопросы развития лексико-грамматической стороны речи учащихся начальных классов с интеллектуальной недостаточностью в процессе логопедической работы. The article considers the development of lexical and grammatical aspects of speech of primary school students with intellectual disabilities in the process of speech therapy.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4505
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.