Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4500
Title: АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ДО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Other Titles: АДАПТАЦИЯ ДЕТЕЙ С СИНДРОМОМ ДЕФИЦИТА ВНИМАНИЯ И ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ К ОБУЧЕНИЮ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
ADAPTATION OF CHILDREN WITH ATTENTION DEFICIENCY SYNDROME AND HYPERACTIVITY FOR PRIMARY SCHOOL EDUCATION
Authors: Давіденко, М. В.
Давиденко, М. В.
Davydenko, M.
Keywords: дефіцит уваги
гіперактивність
підготовка до школи
адаптація
магістерські роботи
дефицит внимания
гиперактивность
подготовка к школе
адаптация
магистерские работы
attention deficit
hyperactivity
preparation for school
adaptation
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Давіденко М. В. Адаптация дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю до навчання у початковій школі / М. В. Давіденко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 94–99.
Abstract: У статті проаналізовано проблему виявлення у дітей дошкільного віку синдрому дефіциту уваги та гіперактивності, в зв’язку з цим постає необхідність вивчення питання їх адаптації до навчання в початковій школі та допомоги в цьому. В статье проанализирована проблема выявления у детей дошкольного возраста синдрома дефицита внимания и гиперактивности, в связи с этим возникает необходимость изучения вопроса их адаптации к обучению в начальной школе и помощи в этом. The article analyzes the problem of detecting attention deficit hyperactivity disorder in preschool children, in this regard there is a need to study the issue of their adaptation to learning in primary school and help in this.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4500
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.