Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4499
Title: НАПРЯМКИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, ЩО СТРАЖДАЮТЬ НА ДИЗАРТРІЮ ПРИ ДЦП
Other Titles: НАПРАВЛЕНИЯ ЛОГОПЕДИЧЕСКОЙ РАБОТЫ С ПОДРОСТКАМИ, СТРАДАЮЩИМИ ДИЗАРТРИЕЮ ПРИ ДЦП
DIRECTIONS OF SPEECH THERAPY WORK WITH ADOLESCENTS SUFFER FROM DYSARTHY IN COPD
Authors: Горобець, К. В.
Горобец, Е. В.
Gorobets, K.
Keywords: дитячий церебральний параліч
дизартрія
мовленнєві порушення
підлітковий вік
логопедична робота
магістерські роботи
детский церебральный паралич
дизартрия
речевые нарушения
подростковый возраст
логопедическая работа
магистерские работы
cerebral palsy
dysarthria
speech disorders
teenage
speech therapy work
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Горобець К. В. Напрямки логопедичної роботи з підлітками, що страждають на дизартрію при ДЦП / К. В. Горобець // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 78—84.
Abstract: У статті розглядаються форми дизартрії за різними класифікаціями. Акцентується увагу на тому, що підлітковий вік - період, коли може статися значний прорив у вирішенні проблеми дизартрії при ДЦП, або, навпаки, привести до регресу на даному віковому етапі. Своєчасність і злагодженість у діях спеціалістів є невід’ємною складовою для отримання значних позитивних результатів. В статье рассматриваются формы дизартрии по разным классификациям. Акцентируется внимание на том, что подростковый возраст - период, когда может произойти значительный прорыв в решении проблемы дизартрии при ДЦП, или, наоборот, привести к регрессу на данном возрастном этапе. Своевременность и слаженность в действиях специалистов является неотъемлемой составляющей для получения значительных положительных результатов. The article considers the forms of dysarthria according to different classifications. Emphasis is placed on the fact that adolescence is a period when it can happen significant breakthrough in solving the problem of dysarthria in cerebral palsy, or, conversely, lead to regression at this age. Timeliness and coherence in actions of specialists is an integral part of obtaining significant positive results.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4499
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.