Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4498
Title: ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Other Titles: ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИТАТЕЛЬСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ У МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ТЯЖЕЛЫМИ НАРУШЕНИЯМИ РЕЧИ
CHARACTERISTICS OF READING COMPETENCE IN JUNIORS OF SCHOOLCHILDREN WITH SERIOUS SPEECH DISORDERS
Authors: Гуріна, К. В.
Гурина, К. В.
Gurina, K.
Keywords: читацька компетентність
діти з тяжкими порушеннями мовлення
читання
дислексія
магістерські роботи
читательская компетентность
дети с тяжелыми нарушениями речи
чтение
дислексия
магистерские работы
reading competence
children with severe speech disorders
reading
dyslexia
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гуріна К. В. Характеристика читацької компетентності у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 84–89.
Abstract: У статті проаналізовано результати експериментального дослідження читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку. В статье проанализированы результаты экспериментального исследования читательской компетентности младших школьников с тяжелыми нарушениями речи младшего школьного возраста. The article analyzes the results of experimental research reading competence of junior schoolchildren with severe disorders speech of primary school age.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4498
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.