Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4425
Title: Фірмовий стиль та його складова
Other Titles: Фирменный стиль и его составляющая
Corporate identity and its component
Authors: Гаврутенко, В. М.
Гаврутенко, В. Н.
Gavrutenko, V.
Keywords: графічний дизайн
фірмовий стиль
імідж компанії
логотип
брендбук
студентські роботи
графический дизайн
фирменный стиль
имидж компании
студенческие работы
graphic design
corporate identity company
company image
logo
brand book
student work
Issue Date: 16-Jun-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гаврутенко В. М. Фірмовий стиль та його складова / В. М. Гаврутенко // Час мистецької освіти. Мистецька освіта: пошуки та відкриття : зб. ст. VІІІ Всеук. наук.-практ. конф., 16–17 черв. 2020 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Ч. 1. – С. 178–182.
Abstract: У цій статті розглядається таке поняття як фірмовий стиль і його роль в сучасному графічному дизайні. В этой статье рассматривается такое понятие как фирменный стиль и его роль в современном графическом дизайне.This article examines the concept of corporate identity and its role in modern graphic design.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4425
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаврутенко В. М. Фірмовий стиль.pdf366.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.