Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4414
Title: Проблема формування вміння виконавської інтерпретації в майбутніх викладачів вокалу
Other Titles: Проблема формирования умения исполнительской интерпретации у будущих преподавателей вокала
The problem of forming the ability of performing interpretation in future vocal teachers
Authors: Васильєва, О. В.
Чень, Жуйцзюнь
Васильєва, О. В.
Чэнь, Жуйцзюнь
Vasylieva, О.
Chen, Ruijun
Keywords: інтерпретація
виконавська інтерпретація
викладач вокалу
музичний твір
вокальний твір
интерпретация
исполнительская интерпретация
преподаватель вокала
музыкальное произведение
вокальное произведение
interpretation
performing interpretation
vocal teacher
musical composition
vocal composition
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, видавництво "Мітра"
Citation: Васильєва О. В. Проблема формування вміння виконавської інтерпретації в майбутніх викладачів вокалу / О. В. Васильєва, Жуйцзюнь Чен // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 12 груд. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Жешув. ун-т, Пед. ун-т Чендус. ун-ту ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін.]. – Харків : Мітра, 2019. – С. 342–344.
Abstract: У тезах розглядається проблема формування вміння виконавської інтерпретації майбутніх викладачів вокалу в контексті їхньої фахової підготовки; виявлено та проаналізовано аспекти дослідження означеного питання; схарактеризовано сутність поняття «виконавська інтерпретація» з точки зору музикознавства та музичної педагогіки. В тезисах рассматривается проблема формирования умения исполнительской интерпретации будущих преподавателей вокала в контексте их профессиональной подготовки; выявлены и проанализированы аспекты исследования указанного вопроса; охарактеризована сущность понятия «исполнительская интерпретация» с точки зрения музыковедения и музыкальной педагогики.The article deals with the problem of forming future vocal teachers' ability of performing interpretation in the context of their professional training. The aspects of study of the mentioned problem have been identified and analyzed. The essence of the concept of "performing interpretation" in terms of musicology and music pedagogy has been characterized.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4414
ISBN: 978-966-8196-19-5
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васильєва О. В.,Чень Жуйцзюнь.pdf926.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.