Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4406
Title: Методика музичного виховання
Other Titles: Методика музыкального воспитания
Musical education methodology
Authors: Фомін, В. В.
Беземчук, Л. В.
Фомин, В. В.
Fomin, V. V.
Bezemchuk, L.
Keywords: музична освіта
підготовка вчителів музичного мистецтва
уроки музики
конспекти уроків музики
образование
подготовка учителей музыкального искусства
уроки музыки
конспекты уроков музыки
music education
training of music teachers
music lessons
music lesson notes
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Методичні вказівки до практичних занять з курсу «Методика музичного виховання» : для студентів бакалаврів та вчителів мистец. фахів / Уклад. В. В. Фомін, Л. В. Беземчук ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : 2020. – 26 с.
Abstract: Автори методичних вказівок виходять з розуміння того, що музичне виховання у ЗЗСО є складовою частиною національного виховання як набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, формування у дітей і молоді розвиненої моральної і художньо-естетичної культури. Одним з основних завдань методичних вказівок «Методика музичного виховання» є підвищення ефективності процесу підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва для роботи у ЗЗСО. Виходячи з цього, викладено основний зміст практичних занять. Тематика занять надає можливості виявити рівень знань учнів стосовно засвоєння зрілості музичного мислення, емоційності її сприймання та відтворення, здатності до творчості в умовах ЗЗСО. Здобувачі вищої освіти першого рівня (бакалавр) можуть познайомитись з індивідуальними та колективними формами музикування, музично-ритмічними рухами, музичною грамотою як фактора компетентнісного підходу у музично-мистецькій освіті учнів, засобами та методами розвитку творчості учнів. Поряд з цим студенти та вчителі матимуть практику складання конспектів уроків з першого по восьмий клас, моделювання проблемних ситуацій, створення вікторин, нестандартних уроків тощо. Авторы методических указаний исходили из понимания того, что музыкальное воспитание в общеобразовательных школах является составной частью национального воспитания как приобретение молодым поколением социального опыта, наследование духовного достояния украинского народа, формирование у детей и молодежи развитой нравственной и художественно-эстетической культуры. Одной из основных задач методических указаний «Методика музыкального воспитания» является повышение эффективности процесса подготовки будущего учителя музыкального искусства для работы в общеобразовательных школах. Исходя из этого, изложено основное содержание практических занятий. Тематика занятий предоставляет возможности выявить уровень знаний учащихся касательно усвоения зрелости музыкального мышления, эмоциональности ее восприятия и воспроизведения, способности к творчеству. Соискатели высшего образования первого уровня (бакалавр) могут познакомиться с индивидуальными и коллективными формами музицирования, музыкально-ритмическими движениями, музыкальной грамотой как фактором компетентностного подхода в музыкально-художественном образовании учеников, средствами и методами развития творчества учащихся. Наряду с этим студенты и учителя приобретут практику составления конспектов уроков с первого по восьмой класс, моделирование проблемных ситуаций, создание викторин, нестандартных уроков и тому подобное. Musical education in general education schools is an integral part of national education. Musical education helps the young generation to gain social experience, get acquainted with the spiritual heritage of the Ukrainian people, form a developed moral, artistic and aesthetic culture. One of the main tasks of the methodological instructions "Methods of musical education" is to increase the efficiency of the process of preparing a future teacher of musical art for work in secondary schools. The subject of the lesson provides an opportunity to identify the level of knowledge of students, the assimilation of the maturity of musical thinking, the ability to create. Applicants for higher education of the first level (bachelor) can get acquainted with individual and collective forms of playing music, musical rhythmic movements, musical literacy, means and methods of developing students' creativity. Along with this, students and teachers will acquire the practice of drawing up notes of lessons from the first to eighth grade, modeling problem situations, creating quizzes, non-standard lessons, and the like.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4406
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.