Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4372
Title: Розборка питань інтегрованого навчання природознавства: історичний аспект
Other Titles: Разработка вопросов интегрированного обучения естествознания: исторический аспект
Development of integrated science education issues: a historical aspect
Authors: Никитюк, Л. В.
Nikityuk, L.
Keywords: природознавство
природничо-наукові компетенції
природничо-наукова картина світу
естествознание
естественнонаучные компетенции
естественнонаучная картина мира
natural sciences
natural science competencies
natural sciences picture of the world
Issue Date: 20-Sep-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Никитюк Л. В. Розборка питань інтегрованого навчання природознавства: історичний аспект / Л. В. Никитюк // Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20-22 верес. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. Т. Ю. Маркіної, А. Б. Чаплигіної, Т. Є. Комісової. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 160–161.
Abstract: У статті розглядається значення цілого покоління цілісного сприйняття природи та світу для підростаючого покоління. Узагальнено досвід викладання науки у навчальних закладах минулих століть. В статье рассматривается важность целого поколения целостного восприятия природы и мира для молодого поколения. Опыт преподавания естествознания в учебных заведениях прошлых веков обобщен. The article deals with the importance of the whole generation of holistic perception of nature and the world for the younger generation. The experience of teaching science in the educational institutions of the past centuries is generalized.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4372
Appears in Collections:Кафедра ботаніки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.