Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4300
Title: MOTOR SKILLS DEVELOPMENT: OPTIMIZATION OF TEACHING BOYS AGED 14
Other Titles: ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ НАВИЧОК: ОПТИМІЗАЦІЯ РЕЖИМУ НАВЧАННЯ ХЛОПЦІВ 14 РОКІВ
ФОРМИРОВАНИЕ ДВИГАТЕЛЬНЫХ НАВЫКОВ: ОПТИМИЗАЦИЯ РЕЖИМА ОБУЧЕНИЯ РЕБЯТ 14 ЛЕТ
Authors: Kapkan, O.
Khudolii, O.
Bartík, P.
Капкан, О. О.
Худолій, О. М.
Бартік, П.
Капкан, Е. А.
Худолей, О. Н.
Бартик, П.
Keywords: motor skills
training tasks
modes of exercises
factorial experiment
boys
рухові навички
навчальні завдання
режими виконання вправ
факторний експеримент
хлопці
двигательные навыки
учебные задания
режимы выполнения упражнений
факторный эксперимент
ребята
Issue Date: 2019
Publisher: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОВС"
Citation: Kapkan O. Motor Skills Development: Optimization of Teaching Boys Aged 14 / O. Kapkan, O. Khudolii, P. Bartík // Теорія та методика фізичного виховання. – 2018. – Т. 19, № 3. – С. 148–145.
Abstract: The study objective is to substantiate the modes of alternation of physical exercises and rest intervals in the process of teaching series of tasks aimed at motor skills development in boys aged 14 years. Обгрунтувано режими чергування виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку у процесі навчання серій завдань спрямованих на формування рухових навичок у хлопців 14 років. Обоснованы режимы чередования выполнения физических упражнений и интервалов отдыха в процессе обучения серий заданий направленных на формирование двигательных навыков у ребят 14 лет.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4300
ISSN: 1993-7989 (print)
1993-7997 (online)
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kapkan O. Motor Skills.pdf407.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.