Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4286
Title: Особливості функціонування жанру естрадної пісні 70-80-х років ХХ століття в контексті підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва
Other Titles: Особенности функционирования жанра эстрадной песни 70-80-х годов ХХ века в контексте подготовки будущих преподавателей музыкального искусства
Features of functioning of the pop song genre of the 70-80's of the XX century in the context of training of future teachers of music art
Authors: Беспалова, І. Г.
Беспалова, И. Г.
Bespalova, I.
Keywords: естрадна пісня
професійна підготовка
викладач музичного мистецтва
студентські роботи
эстрадная песня
профессиональная подготовка
преподаватель музыкального искусства
студенческие работы
pop song
vocational training
teacher of music
student work
Issue Date: 17-Oct-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Беспалова І. Г. Особливості функціонування жанру естрадної пісні 70-80-х років ХХ століття в контексті підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва / І. Г. Беспалова // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 81–86.
Abstract: Стаття присвячена актуальним проблемам вдосконалення процесу підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва. Значущим представляється знання історико-культурних умов та особливостей функціонування жанру естрадної пісні для їх професійної підготовки. Статья посвящена актуальным проблемам совершенствования процесса подготовки будущих преподавателей музыкального искусства. Значимым представляется знание историко-культурных условий и особенностей функционирования жанра эстрадной песни для их профессиональной подготовки.The article is devoted to actual problems of improving the process of future music teachers’ preparation. A significant knowledge represented the historical and cultural conditions and the functioning of the genre of pop songs for their training.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4286
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.