Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4229
Title: Фортепіанна музика в системі індивідуального композиторського стилю Л. Дичко
Other Titles: Фортепианная музыка в системе индивидуального композиторского стиля Л. Дычко
Piano Music in the System of Individual Composing Style of Lesia Dychk
Authors: Лошков, А. Ю.
Loshkov, A.
Keywords: українська фортепіанна музика
композиторська творчість
Дичко Л.
фортепіанне мислення
синестезія
візуально-просторові асоціації
індивідуальний стиль
світогляд
украинская фортепианная музыка
композиторское творчество
Дычко Л.
фортепианное мышление
синестезия
визуально-пространственные ассоциации
индивидуальный стиль
мировоззрение
Ukrainian piano music
composing
Lesia Dychko
piano thinking
synesthesia
visual-spatial associations
individual author style,
outlook
Issue Date: 2020
Publisher: Харківська державна академія дизайну і мистецтв
Citation: Лошков А. Ю. Фортепіанна музика в системі індивідуального композиторського стилю Л. Дичко / А. Ю. Лошков // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті : зб. наук. пр. / Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв ; [редкол.: В. Я. Даниленко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХДАДМ, 2020. – Вип. 1. – С. 49–52.
Abstract: Розглянуто фортепіанну сферу композиторського самовираження Лесі Дичко. Розкрито світоглядні засади авторського світу композиторки, що визначають концептосферу її музики, впливають на специфіку індивідуального стилю та характер фортепіанного мислення. Окреслено мистецькі детермінанти, передумови й імпульси фортепіанної музики Л. Дичко; виявлено її роль у контексті цілісної творчості сучасного майстра. Визначено програмну сутність, образно-художній зміст та жанрово-семантичну специфіку фортепіанних творів української авторки. Відзначено риси синестезії, візуально-просторових асоціацій у фортепіанних опусах Л. Дичко, проявлені на естетичному та музично-стилістичному (фактурному, ладогармонічному, тембровому, динамічному) рівнях. Рассмотрена фортепианная сфера композиторского самовыражения Леси Дычко. Раскрыты мировоззренческие основы авторского мира композитора, которые определяют концептосферу ее музыкального творчества, влияют на специфику индивидуального стиля и характер фортепианного мышления. Очерчены художественные детерминанты, предпосылки, импульсы фортепианной музыки Л. Дычко; выявлена ее роль в контексте целостного творчества современного мастера. Определены программная сущность, образно-художественное содержание и жанровая специфика фортепианных произведений украинского автора. Отмечены черты синестезии, визуально-пространственных ассоциаций в фортепианных опусах Л. Дычко, проявленные на эстетическом и музыкально-стилистическом (фактурном, ладогармоническом, тембровом, динамическом) уровнях. The article is devoted to understanding the essence and specifi cs of piano music by the prominent fi gure in Ukrainian musical culture Lesia Dychko. The role of this fi eld in the context of the composer’s artistic work and development of the national musical art in the second half of the 20th – early 21st century are determined. The worldview grounds of Lesia Dychko’s author world, which defi ne the conceptual fi eld of her music, infl uence the peculiarities of individual style and character of piano thinking, are revealed. The artistic determinants, preconditions and impulses of piano works by L. Dychko, which are determined by the specifi cs of her artistic thinking, are outlined. Innovative orientation, programmatic essence, imagery-artistic and genre-style content of piano works by the Ukrainian author are covered. The signs of synesthesia, visual-spatial associations in L. Dychko’s piano opuses, which are found at aesthetic and musical-stylistic (textural, harmonious, dynamic) levels, are noted.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4229
ISSN: 2413-1520 (Online)
2409-2347 (Print)
Appears in Collections:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.