Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4188
Назва: Самореалізація майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі інтерпретації хорових творів як наукова проблема
Інші назви: Самореализация будущих преподавателей музыкального искусства в процессе интерпретации хоровых произведений как научная проблема
Self-realization of future teachers of musical art in the process of interpretation of choral works: a scientific problem
Автори: Красновська, Н. В.
Красновская, Н. В.
Krasnovskaya, N.
Ключові слова: інтерпретація музичного твору
фахова підготовка
майбутні викладачі
хоровий твір
самореалізація
студентські роботи
интерпретация музыкального произведения
профессиональная подготовка
будущие преподаватели
хоровое произведение
самореализация
студенческие работы
professional preparation
interpretation of the musical work
future teachers
choral song
self-realization
student work
Дата публікації: 23-гру-2019
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Красновська Н. В. Самореалізація майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі інтерпретації хорових творів як наукова проблема / Н. В. Красновська // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 9–14.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що активна творча діяльність у процесі інтерпретації музичного твору стимулює інтенсивний розвиток музичних здібностей та художньо-образного мислення, виконавської волі та виконавської майстерності, самореалізації. Визначено особливості самореалізації майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі інтерпретації хорових творів. В статье доказано, что активная творческая деятельность в процессе интерпретации музыкального произведения стимулирует интенсивное развитие музыкальных способностей и художественно-образного мышления, исполнительской воли и исполнительского мастерства, самореализации. Определены особенности самореализации будущих преподавателей музыкального искусства в процессе интерпретации хоровых произведений. In the article it is proved that active creative activity in the process of the interpretation of the musical work stimulates intensive development of the musical abilities and artistic figurative thinking, performing will and performing skill, self-realization. The peculiarities of self-realization of the future music teachers in the process of the interpretation of the choral song are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4188
ISBN: 978-617-7298-28-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.