Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4188
Title: Самореалізація майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі інтерпретації хорових творів як наукова проблема
Other Titles: Самореализация будущих преподавателей музыкального искусства в процессе интерпретации хоровых произведений как научная проблема
Self-realization of future teachers of musical art in the process of interpretation of choral works: a scientific problem
Authors: Красновська, Н. В.
Красновская, Н. В.
Krasnovskaya, N.
Keywords: інтерпретація музичного твору
фахова підготовка
майбутні викладачі
хоровий твір
самореалізація
студентські роботи
интерпретация музыкального произведения
профессиональная подготовка
будущие преподаватели
хоровое произведение
самореализация
студенческие работы
professional preparation
interpretation of the musical work
future teachers
choral song
self-realization
student work
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Красновська Н. В. Самореалізація майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі інтерпретації хорових творів як наукова проблема / Н. В. Красновська // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 9–14.
Abstract: У статті доведено, що активна творча діяльність у процесі інтерпретації музичного твору стимулює інтенсивний розвиток музичних здібностей та художньо-образного мислення, виконавської волі та виконавської майстерності, самореалізації. Визначено особливості самореалізації майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі інтерпретації хорових творів. В статье доказано, что активная творческая деятельность в процессе интерпретации музыкального произведения стимулирует интенсивное развитие музыкальных способностей и художественно-образного мышления, исполнительской воли и исполнительского мастерства, самореализации. Определены особенности самореализации будущих преподавателей музыкального искусства в процессе интерпретации хоровых произведений. In the article it is proved that active creative activity in the process of the interpretation of the musical work stimulates intensive development of the musical abilities and artistic figurative thinking, performing will and performing skill, self-realization. The peculiarities of self-realization of the future music teachers in the process of the interpretation of the choral song are determined.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4188
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.