Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4141
Title: Українська інтелігенція слобідського краю та розвиток національної освіти
Other Titles: Украинская интеллигенция слободского края и развитие национального образования
The Ukrainian intelligentsia of the Sloboda region and the development of national education
Authors: Мартиненко, І. І.
Мартыненко, И. И
Martynenko, I. I.
Keywords: інтелігенція
національна освіта
Слобідський край
интеллигенция
национальное образование
Слобожанщина
intelligentsia
national education
Sloboda region
Issue Date: 23-Dec-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Мартиненко І. І. Українська інтелігенція слобідського краю та розвиток національної освіти / І. І. Мартиненко // Час мистецької освіти. Теорія і методика виховання художньо-обдарованої особистості у закладах мистецької освіти : зб. ст. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 17–18 жовт. 2019 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – Ч. 1. – С. 55–62.
Abstract: У статті розкрито вплив української інтелігенції Слобідського краю XIX ст. на розвиток національної освіти. На основі аналізу широкої джерельної бази проаналізовано соціально-педагогічні передумови розвитку проблеми національної освіти учнівської молоді, визначено внесок прогресивної педагогічної громадськості XIX ст. у розробку теоретичних засад національної освіти. Обґрунтовано та схарактеризовано досвід діяльності передової інтелігенції Слобожанщини, яка значно вплинула на упровадження ідеї національної освіти у практику вітчизняного шкільництва у визначених хронологічних межах, виділено та проаналізовано його основні форми та напрями. В статье раскрыто влияние украинской интеллигенции Слободского края XIX в. на развитие национального образования. На основе анализа широкой источниковой базы проанализированы социально-педагогические предпосылки развития проблемы национального образования учащейся молодежи, определен вклад прогрессивной педагогической общественности XIX в. в разработку теоретических основ национального образования. Обосновано и охарактеризован опыт деятельности передовой интеллигенции Слобожанщины, которая оказала значительное влияние на внедрение идеи национального образования в практику отечественного школьного в определенных хронологических рамках, выделено и проанализировано его основные формы и направления. The article reveals the influence of the Ukrainian intelligentsia of the Sloboda region of the XIX century on the development of national education. On the basis of the analysis of a wide source base, the socio-pedagogical preconditions for the development of the problem of national education of student youth were analyzed, and the contribution of the progressive pedagogical community of the 19th century to the development of theoretical foundations of national education was determined. The experience of activity of the advanced intellectuals of Slobozhanshchina is al boundaries, its main forms and directions were identified and analyzed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4141
ISBN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.