Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4056
Title: Обґрунтування технологічного феномену в контексті науково-дослідної культури майбутнього педагога на основі діяльнісної концепції
Other Titles: Обоснование технологического феномена в контексте научно-исследовательской культуры будущего педагога на основе деятельностной концепции
Ground of the technological phenomenon in the context of research culture of future teacher on the basis of the activityly conception
Authors: Тушева, В. В.
Tusheva, V.
Keywords: технологія
діяльнісна концепція
науково-дослідна культура
фахова підготовка педагогів
педагогічне дослідження
фази педагогічного дослідження
технология
деятельностная концепция
научно-исследовательская культура
профессиональная подготовка педагогов
педагогическое исследование
фазы педагогического исследования
technology
activity concept
research culture
professional training of teachers
pedagogical research
phases of pedagogical research
Issue Date: 2018
Publisher: Херсонський державний університет; видавничий дім "Гельветика"
Citation: Тушева В. В. Обґрунтування технологічного феномену в контексті науково-дослідної культури майбутнього педагога на основі діяльнісної концепції / В. В. Тушева // Збірник наукових праць. Педагогічні науки / Херсон. держ. ун-т. ; [редкол.: В. Л. Федяева (голов. ред.) та ін.]. – Херсон : Гельветика, 2018. – Вип. 82. – Т. 2. – С. 193–198.
Abstract: У статті розглянуто різні точки зору і дефініції поняття "технологія", обгрунтовується своєрідність технологічного механізму науково-дослідної культури майбутнього педагога як інваріантного ядра, що представляє дослідницький інструментарій, технологію наукового пізнання, детермінованих існуючим науковим стилем педагогічного товариства, науковим менталітетом, сформованою професійною культурою майбутнього фахівця. В статье рассмотрены различные точки зрения и дефиниции понятия «технология», обосновывается своеобразие технологического механизма научно-исследовательской культуры будущего педагога как инвариантного ядра, представляющего исследовательский инструментарий, технологию научного познания, которые детерминируются существующим научным стилем педагогического общества, научным менталитетом, сформированной профессиональной культурой будущего специалиста. In the article the different points of view and definitions of concept are considered "technology", originality of technological mechanism of research culture of future teache is grounded as an invariant kemel, presenting research tools, technology of scientific cognition,that determined by the existent scientific style of pedagogical society. scientific mentality, formed professional culture of the future specialist.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4056
ISSN: 2413-1865
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.