Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4049
Title: «Азбука емоційної культури» у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: проблема виховання настроїв
Other Titles: «Азбука эмоциональной культуры» в педагогическом наследии В. Сухомлинского: проблема воспитания настроений
"Alphabet of emotional culture" in the pedagogical heritage of V. Sukhomlinsky: the problem of educating moods
Authors: Дяченко, К. А.
Дяченко, К. А.
Dyachenko, К.
Keywords: емоційна культура
Сухомлинський В.
виховання
настрої
володіння настроєм
эмоциональная культура
Сухомлинский В.,
воспитание
настроения
владение настроением
emotional culture
Sukhomlinsky V.
education
mood
mood control.
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Дяченко К. А. «Азбука емоційної культури» у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: проблема виховання настроїв / К. А. Дяченко // Під знаком Григорія Сковороди: зоряний час української культури : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістична філософія освіти як складова успішних посттоталітарних трансформацій», Харків, 6–7 груд. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. [та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 48–51.
Abstract: В статті досліджено проблему виховання настроів в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. На думку автора вміння «опановувати настрої» є актуальним завданням не лише педагогічної площини, а й філософської антропології, бо відкриває нові можливості в осягненні людини та її феноменів, а також демонструє перспективи в антропогенезі людини. У текстах В. Сухомлинського знаходимо велику кількість вельми корисних порад та педагогічного інструментарію, що дає творчий імпульс не тільки для осмислення антропологічних аспектів феномена Настрою, але й робить можливим корегування та володіння Настроєм, та формування емоційної культури у освітньо-виховній роботі, що вельми важливо у практиці сьогодення. В статье исследована проблема воспитания настроений в педагогическом наследии В. Сухомлинского. По мнению автора умение «овладевать настроением» является актуальной задачей не только педагогически, но и философской антропологии, потому что открывает новые возможности в постижении человека и его феноменов, а также демонстрирует перспективы в антропогенезе человека. В текстах В. Сухомлинского находим большое количество весьма полезных советов и педагогического инструментария, позволяющих не только осмыслить антропологические аспекты феномена Настроения, но и делает возможным корректировку Настроения и формирования эмоциональной культуры в образовательно-воспитательной работе. The article examines the problem of upbringing moods in the pedagogical heritage of V. Sukhomlinsky. According to the author, the ability to “master the mood” is an urgent task not only pedagogically, but also in philosophical anthropology, because it opens up new opportunities in comprehending a person and his phenomena, and also demonstrates prospects in human anthropogenesis. In the texts of V. Sukhomlinsky, we find a large number of very useful advice and pedagogical tools that allow not only to comprehend the anthropological aspects of the Mood phenomenon, but also make it possible to correct Mood and the formation of emotional culture in educational work.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4049
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дяченко К. А. Азбука емоційної культури.pdf264.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.