Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3910
Title: Перспективне управління як підґрунтя нової парадигми в науковому педагогічному дослідженні
Other Titles: Перспективное управление как основа новой парадигмы в научном педагогическом исследовании
Perspective management as the basis of a new paradigm in scientific pedagogical research
Authors: Дмитренко, Т. О.
Прокопенко, А. І.
Дмитренко, Т. А.
Прокопенко, А. И.
Dmytrenko, Т.
Prokopenko, A.
Keywords: перспективне педагогічне управління
педагогічний експеримент
становлення компетентного фахівця
парадигма управління
перспективное педагогическое управление
педагогический эксперимент
становления компетентного специалиста
парадигма управления
perspective pedagogical management
pedagogical experiment
becoming a competent specialist
management paradigm
Issue Date: 22-Nov-2007
Publisher: Харківська державна академія культури, Академія мистецтв України
Citation: Прокопенко А. І. Перспективне управління як підґрунтя нової парадигми в науковому педагогічному дослідженні / А. І. Прокопенко, Т. О. Дмитренко // Освіта, культура та мистецтво в добу цивілізаційної глобалізації : матеріали Міжнар. наук. конф., Харків, 22-23 листоп. 2007 р. / Харків. держ. акад. культури ; [редкол.: В. М. Шейко (голов ред.) та ін.]. – Харків : ХДАК, 2007. – С. 73–74.
Abstract: Перспективне управління, розраховане на майбутнє, забезпечує організацію інноваційної діяльності суб'єктів і на цій основі - становлення компетентного фахівця. Середня перспектива, як процесу колективної справи, залежності від багатьох факторів. Для виявлення рівня впливу факторів і протиріччя, що виникають при впливі кожного фактора, на педагогічний процес, пропонується застосувати факторний аналіз перспективного управління. Перспективное управление, рассчитанное на будущее, обеспечивает организацию инновационной деятельности субъектов и на этой основе - становление компетентного специалиста. Средняя перспектива, как процесса коллективного дела, определяется различными факторами. Для выявления уровня влияния факторов и противоречия, возникающие при воздействии каждого фактора, на педагогический процесс, предлагается применить факторный анализ перспективного управления. Perspective management, designed for the future, ensures the organization of innovation activities of the subjects and, on this basis, the formation of a competent specialist. The average perspective as a collective business process is determined by various factors. To identify the level of influence of factors and the contradictions arising from the influence of each factor on the pedagogical process, it is proposed to apply factor analysis of perspective management.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3910
ISBN: 978-966-8308-07-9
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перспективне управління .pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.