Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3805
Title: Сучасні тенденції становлення маркетингу в Україні
Other Titles: Современные тенденции становления маркетинга в Украине
Modern trends in the formation of marketing in Ukraine
Authors: Лісна, О. І.
Lisna, O.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
студентські роботи
маркетинговая деятельность
студенческие работы
marketing
marketing activities
student work
Issue Date: 26-Apr-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Citation: Лісна О. І. Сучасні тенденції становлення маркетингу в Україні / О. І. Лісна // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 96–97.
Abstract: У статті розкрито cучасні тенденції становлення маркетингу в Україні. В статье раскрыты современные тенденции становления маркетинга в Украине. The article reveals the current trends in the formation of marketing in Ukraine.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3805
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лісна О. І. pdf328.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.