Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3797
Title: Роль реклами в підприємницькій діяльності
Other Titles: Роль рекламы в предпринимательской деятельности
The role of advertising in business
Authors: Арестова, Г. Ю.
Arestova, G.
Keywords: маркетингова система підприємства
реклама
бізнес
інвестиції
студентські роботи
маркетинговая система предприятия
реклама
бизнес
инвестиции
студенческие работы
enterprise marketing system
advertising
business
investments
student work
Issue Date: 26-Apr-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет
Citation: Арестова Г. Ю. Роль реклами в підприємницькій діяльності / Г. Ю. Арестова // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІ студент. наук. конф., Харків, 26 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, екон. ф-т. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 86.
Abstract: Реклама виступає новою субстанцією залучення інвестицій у бізнес. За своєю економічною суттю реклама інформує, переконує та стимулює до дії. Реклама выступает новой субстанцией привлечения инвестиций в бизнес. По своей экономической сути реклама информирует, убеждает и стимулирует к действию. Аdvertising is a new substance for attracting business investment. By its economic nature, advertising informs, convinces, and motivates people to take action.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3797
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Арестова Г. Ю. pdf263.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.